Prejsť k obsahu | Prejsť k hlavnému menu | Prejsť k vyhľadávaniu
02 / 205 103 00 Po-Pia 9:00—17:00
Dodacie podmienky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
02 / 205 103 00
Po-Pia 9:00—17:00
ROBOT WORLD
Sme špecialisti na predaj robotických pomocníkov - vysávačov, čističov, mopov či kosačiek, a dronov.
Vaše dotazy
Vložiť dotaz
Julia 24. 10. 2024
Xiomi viomi s9 jedno kolečko je vyššie
Dobrý deň, viete mi poradiť jedno kolečko na vysavaci je vysie ako druhe. Robí to problém pri vysavani nepovysava všetko necháva špinu .
Reagovať
Veronika Špecialista 29. 10. 2024
Dobrý deň,
pokiaľ nie je rovnaký výška kolies, odporúčame robota nechať skontrolovať v servisnom stredisku. Krásny deň
Reagovať
Tomas 28. 9. 2024
viomi s9
Dobry den,
xiaomi viomi s9 nereagoval, vysaval a sam sa vypol a zastavil. nereagoval na ziadne tlacidla.robot nereaguje vobec, po vlozeni do nabijacej stanice stale blika modra kontrolka, no tlacidla nereaguju, neda sa vykonat ani reset. V aplikacii zobrazuje ze zariadenie nie je pripojene. Vcom moze byt problem. Vdaka
Reagovať
Erika Špecialista 30. 9. 2024
Dobrý deň, jedná sa o chybnú batériu. Novú zakúpite na našom webe pod kódom 105751. S pozdravom Robotworld
Reagovať
Marcela Sopkova 17. 9. 2024
Neide mi robotický vysávač xiomi
Nemôžem pripojiť vysávač stále píše offline a bliká na červeno ako postupovať?
Reagovať
Veronika Špecialista 20. 9. 2024
Dobrý deň,
plne nabite robota, ďalej vyresetujte robota a odinsatlujte a znovu nainštalujte aplikáciu. Pokiaľ sa stav nezmení bude nutné robota nechať skontrolovať v servisnom stredisku. Krásny deň
Reagovať
Zuzana 22. 8. 2024
Dobrý deň chcem sa spýtať čo je chýba keď mi vysávač prestal umývať podlahu,
Keď je nádržky plná počas prevádzky neumyva ,a keď je v stanici tak všetka voda vytečie von. Ďakujem
Reagovať
Veronika Špecialista 23. 8. 2024
Dobrý deň,
stačí nasatvenie mopování v aplikácii, ďalej vyresetujte robota a pokiaľ sa stav nezmení, bude musieť do servisného strediska ke kontrole. Krásny deň
Reagovať
Marcel 7. 6. 2024
Radar occlusion
Dobry deň
Viomi s9 chyba radar occlusion , rafar sa netoči a vysavač sa nepohne.Viete mi poradiť čo robiť. Dík
Reagovať
Filipe Špecialista 10. 6. 2024
Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. Bohužel v tomto případě bychom Vám doporučili vysavač zaslat na reklamační/servisní prohlídku. Hezký den.
Reagovať
D 10. 3. 2024
robot nereaguje
Dobry den,
xiaomi viomi s9 nereagoval, vysaval a sam sa vypol a zastavil. nereagoval na ziadne tlacidla. Bola vymenena bateria, robot nereaguje vobec, po vlozeni do nabijacej stanice stale blika oranzova kontrolka, no tlacidla nereaguju, neda sa vykonat ani reset. V aplikacii zobrazuje ze zariadenie nie je pripojene. Vcom moze byt problem. Vdaka
Reagovať
Veronika Špecialista 12. 3. 2024
Dobrý deň,
podľa popisu vyzerá problém v elektronike. V tomto prípade, odporúčame nechať robota odborne skontrolovať v servisnom stredisku. Krásny deň
Reagovať
Matej 19. 2. 2024
Vysávač bliká na oranzovo
Dobrý deň náš vysávač po dokončení vysávania príde na dokovaciu stanicu vyprázdni sa stále začne blikať na oranžovú farbu. Viete mi povedať kde by mohol byť problém? Už som skúšal aj vyresetovať do továrenských nastavení no stále urobí to isté.pokial vysávač nieje pripojený na dokovaciu stanicu svieti normálne na modro.
Reagovať
Lukáš Špecialista 20. 2. 2024
Dobrý deň, jedná sa o štandardný jav, kedy oranžové blikanie signalizuje dobíjanie robota.
Reagovať
Tomas 16. 10. 2024
Ale on bliká oranžovo stále keď je v dokovacej stanici. Môže tam byť aj týždeň, v aplikácii ukazuje že je nabitý na 100%, ale bliká na oranžovo.
Reagovať
Veronika Špecialista 21. 10. 2024
Dobrý deň,
môže sa iba jednať o koniec životnosti batérie, tu odporúčame batériu vymeniť za novú. Krásny deň
Reagovať
Vladka 14. 5. 2023
Detská poistka
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať či vysávač ma funkciu detská poistka, nakoľko mi ho syn stále spúšťa a už ho nakomplet rozladil, ďakujem za odpoveď
Reagovať
Michal Špecialista 15. 5. 2023
Dobrý deň, u tohoto modelu o tejto funkcii nevieme, takže predpokladáme, že ju nemá. Po nejakej novej aktualizácii ale môže byť situácia iná.
Reagovať
Matej 26. 4. 2023
Straca mapu
Dobrý deň chcel by som sa opýtať mám taký problém s vysávačom xiaomi viomi s9 že sa skoro po každom pripojení na vyprazdnovaciu stanicu stratí aktuálna mapa domu.viete mi poradit co s tym robit?dakujem
Reagovať
Lukáš Špecialista 27. 4. 2023
Dobrý deň, odporučíme vyskúšať resetovať vysávač do továrenského nastavenia a pokiaľ by nepomohlo, tak jedine riešiť reklamáciou.
Reagovať
Miloš 19. 1. 2023
náhradná batéria
Dobrý deň, kde by sa dala kúpiť náhradná batéria?
Ďakujem
Reagovať
Michal Špecialista 20. 1. 2023
Dobrý deň, chystáme plnohodnotnú neoriginálnu batériu, pozrite sa na naše stránky o pár týždňov, bude zaradená pri tomto produkte (Viomi S9) v časti príslušenstvo.
Reagovať
Martina 26. 11. 2022
Vyššia kapacita baterie
Dobrý deň, cca po roku nám.klesla výrazne kapacita batéria. Vysávač výsava 5min, vráti sa, dobije sa a následne ide pokračovať kde prestal. Ak plánujeme.zakupenie novej batérie, je možné kúpiť batériu s vyššou kapacitou? Napr 8800 a viac?
Ďakujem za odpoveď
Reagovať
Martina Špecialista 28. 11. 2022
Dobrý deň, je nám ľúto, ale náhradnú batériu s takto vysokou kapacitou nemáme k dispozícii, ani nemáme informáciu, že by niekto vyrábal.
Reagovať
Diana 13. 10. 2022
Zlomená krytka
Dobry deň. Viete mi poradiť co mam robit? Mam xiaomi viomi s9 a po prvom použití sa zospodu na nadobke odlomila taka mala krytka. Viac sa už nedal použiť lebo tadiaľ vytekala voda. V obchode som bola odbila s tým, ze to nevedia vyriešiť a reklamácia na to neplatí. Objednala som si novú nádobu a znova po prvom použití je krytka odlomena. Čo s tým? Nieje predsa reálne aby som po každom použití kupovala novu. Mala som aj iný xiaomi ale toto mi ani raz neurobilo
Reagovať
Lukáš Špecialista 13. 10. 2022
Dobrý deň, ťažko poradiť, pretože s týmto problémom sme sa doteraz nestretli. Jedine trvať na reklamácii s tým, že si prajete posúdiť závadu autorizovaným servisom. Predajca musí robota na reklamáciu prijať.
Reagovať
Michal 28. 7. 2022
Vysavac sa vypne miesto toho aby sa siel dobit
Dobry den
Vysavac sa dostane priblizne na 50% baterie a vypne sa miesto toho aby sa vratil do nabijacej stanice. Aplikacia ho uplne prestane registrovat az pokial nieje rucne preneseny do nabijacej stanice.
Reagovať
Zuzana 21. 2. 2024
Prosím Vás ako ste to riešili? Kúpili sme novú baterku, všetko bolo ok. Akonáhle sa dostane na 60%, tak sa úplne vybije do 2 minút. Vysávač už v záruke nie je. Ďakujem
Reagovať
Lubos 6. 1. 2023
Mne robi to iste v com bol problem? Tipujem na akumulator
Reagovať
miso 5. 9. 2023
Zdravim,
ja mam ten isty problem, len bateria sa dostane priblizne na 75% a vypne sa. Nic nedokazem ovladat iba rucne ho doniest na stanicu kde sa nabije napr. na 80% a potom zas ide do 75% a vypne sa. Moze to byt bateriou alebo nicim inym?
Dakujem za odpoved
Reagovať
Lukáš Špecialista 5. 9. 2023
Dobrý deň, pokiaľ je robot ešte v záruke, tak určite odporučíme riešiť problém reklamáciou vysávača. V prípade, že sa už jedná o pozáručnú závadu, tak vyskúšajte vymeniť batériu. Problém by sa tým mal odstrániť.
Reagovať
Martina Špecialista 9. 1. 2023
Dobrý deň, pokiaľ je robot stále v záruke, určite by sme odporučili reklamáciu.
Reagovať
w 24. 2. 2023
Urcite neposielajte zariadenie ak je viac ako 6 mes., dojde vam odpoved ze vyrobca dava zaruku na baterku iba 6 mesiacov a reklamacia nie je uznana.
Reagovať
Lukáš Špecialista 28. 7. 2022
Dobrý deň, pokiaľ je robot ešte v záruke, tak ho odporučíme reklamovať u svojho predajcu.
Reagovať
Peter 10. 7. 2022
Xiaomi viomi s9
Dobry den, mam vysavac Xiaomi Viomi S9. Vobec nekomunikuje ani nereaguje na slacenie tlacidiel, dokonca ani na resetovanie. Len stale blika kontrolka zapnutia. Viete mi poradit co robit?
Reagovať
Lukáš Špecialista 11. 7. 2022
Dobrý deň, odporučili by sme vyskúšať na chvíľu (pár minút) vybrať batériu z robota. Pokiaľ by toto nepomohlo, tak bude treba riešiť jeho reklamáciou.
Reagovať
Juraj 24. 5. 2022
Nanabija sa do 100%
Dobrý deň. Mám otázku nás robot viomi S9 sa nechce nabiť na 100% percent batérie vždy sa zastaví na 92% percentách a stále bliká že nabíja ale nedobije sa. Ďakujem za radu o čo by mohlo ísť.
Reagovať
Vladimír 5. 10. 2023
Dobrý deň, mám rovnaký problém. Už ste to nejako vyriešili?
Reagovať
Rasto 5. 11. 2022
Dobry den, ako ste vyriesili tento problem s dobijanim?Mame 10mesiacov robota a robi to presne to iste, zacalo to pri 97, potom na cas na 100 a teraz 92%. Nedobije ho ani po viacerych dnoch
Reagovať
Lukáš Špecialista 8. 11. 2022
Dobrý deň, v prípade, že takto problém pretrváva, odporučíme riešiť reklamáciou vysávača. Robot bude skontrolovaný a prípadná závada odstránená. Ale vo všeobecnosti treba povedať, že pre lionové batérie je lepšie, keď nie sú nabíjané do maxima kapacity a zároveň neklesnú pod 15%.
Reagovať
Martina Špecialista 24. 5. 2022
Dobrý deň, odporučili by sme vykonať reset robota. Odpojte a znovu zapojte napájací kábel do stanice, mohlo dôjsť iba k nejakému výpadku. Keby Vaše problémy aj naďalej pretrvávali, kontaktujte nás a riešili by sme ďalej.
Reagovať
Ján Chobot 21. 4. 2022
Riešenie problémov
Ma robot viomi s9 uv začaloa mi svietiť červená kontrolka zrychlene podľa manuálu som to pozeral a nič o riešení tam neni ...nič vysávač nefunguje vie mi niekto poradiť kto sa stým to istým problémov stretol ďakujem veľmi pekne za odpoveď
Reagovať
Lukáš Špecialista 22. 4. 2022
Dobrý deň, pokiaľ sa robot chová takto neštandardne, tak odporučíme riešiť resetom robota do továrenského nastavenia podľa postupu v manuáli. V prípade, že ani toto závadu neodstráni, tak bude treba riešiť reklamáciou u svojho predajcu.
Reagovať
Veronika 20. 9. 2021
Vysávač sa nevyprázdňuje
Dobrý deň, máme vysávač Xiaomi Viomi S9 a po prvej výmene vrecka v stanici sa prestal vyprázdňovať. Vrecko je nasadené správne. Neviete v čom môže byť problém?
Ďakujem za odpoveď.
Reagovať
Martina Špecialista 20. 9. 2021
Dobrý deň, poradili by sme skontrolovať v mobilnej aplikácii, či je nastavené vyprázdňovanie zberného koša. Poprípade môžete vyskúšať spustenie vyprázdňovania priamo na stanici. Na displeji iba pridržíte chvíľu prst a stanica spustí režim vysávania zberného koša. V prípade, že by ani po tomto manuálnom spustení stanice nevysával nečistoty, kontaktujte nás a riešili by sme ďalej reklamáciou.
Reagovať
Radoslav 8. 2. 2023
Dobry den, mam rovnaky problem. Vysavac Viomi S9 a po vymene vrecka prestal vyprazdnovat. Podrzanie prsta na displeji nevyvolalo ziadnu akciu. Neviem co mam robit. Viete mi poradit?
Dakujem za odpoved.
Reagovať
Martina Špecialista 9. 2. 2023
Dobrý deň, skontrolujte, či je nové odpadové vrece správne usadené, poprípade skúste na chvíľu stanicu odpojiť a znovu zapojiť. V prípade pretrvávajúcich problémov odporučíme riešiť reklamáciou.
Reagovať
Vložiť dotaz