Prejsť k obsahu | Prejsť k hlavnému menu | Prejsť k vyhľadávaniu

Xiaomi Viomi S9 - white

Dotazy pre Robotický vysávač a mop 2v1 Xiaomi Viomi S9 - white

Späť na detail

Vaše dotazy

Vložiť dotaz

  • Julia 24. 10. 2024

    Xiomi viomi s9 jedno kolečko je vyššie

    Dobrý deň, viete mi poradiť jedno kolečko na vysavaci je vysie ako druhe. Robí to problém pri vysavani nepovysava všetko necháva špinu .

    • Veronika Špecialista 29. 10. 2024

      Dobrý deň,
      pokiaľ nie je rovnaký výška kolies, odporúčame robota nechať skontrolovať v servisnom stredisku. Krásny deň

  • Tomas 28. 9. 2024

    viomi s9

    Dobry den,
    xiaomi viomi s9 nereagoval, vysaval a sam sa vypol a zastavil. nereagoval na ziadne tlacidla.robot nereaguje vobec, po vlozeni do nabijacej stanice stale blika modra kontrolka, no tlacidla nereaguju, neda sa vykonat ani reset. V aplikacii zobrazuje ze zariadenie nie je pripojene. Vcom moze byt problem. Vdaka

    • Erika Špecialista 30. 9. 2024

      Dobrý deň, jedná sa o chybnú batériu. Novú zakúpite na našom webe pod kódom 105751. S pozdravom Robotworld

  • Marcela Sopkova 17. 9. 2024

    Neide mi robotický vysávač xiomi

    Nemôžem pripojiť vysávač stále píše offline a bliká na červeno ako postupovať?

    • Veronika Špecialista 20. 9. 2024

      Dobrý deň,
      plne nabite robota, ďalej vyresetujte robota a odinsatlujte a znovu nainštalujte aplikáciu. Pokiaľ sa stav nezmení bude nutné robota nechať skontrolovať v servisnom stredisku. Krásny deň

  • Zuzana 22. 8. 2024

    Dobrý deň chcem sa spýtať čo je chýba keď mi vysávač prestal umývať podlahu,
    Keď je nádržky plná počas prevádzky neumyva ,a keď je v stanici tak všetka voda vytečie von. Ďakujem

    • Veronika Špecialista 23. 8. 2024

      Dobrý deň,
      stačí nasatvenie mopování v aplikácii, ďalej vyresetujte robota a pokiaľ sa stav nezmení, bude musieť do servisného strediska ke kontrole. Krásny deň

  • Marcel 7. 6. 2024

    Radar occlusion

    Dobry deň
    Viomi s9 chyba radar occlusion , rafar sa netoči a vysavač sa nepohne.Viete mi poradiť čo robiť. Dík

    • Filipe Špecialista 10. 6. 2024

      Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. Bohužel v tomto případě bychom Vám doporučili vysavač zaslat na reklamační/servisní prohlídku. Hezký den.

  • D 10. 3. 2024

    robot nereaguje

    Dobry den,
    xiaomi viomi s9 nereagoval, vysaval a sam sa vypol a zastavil. nereagoval na ziadne tlacidla. Bola vymenena bateria, robot nereaguje vobec, po vlozeni do nabijacej stanice stale blika oranzova kontrolka, no tlacidla nereaguju, neda sa vykonat ani reset. V aplikacii zobrazuje ze zariadenie nie je pripojene. Vcom moze byt problem. Vdaka

    • Veronika Špecialista 12. 3. 2024

      Dobrý deň,
      podľa popisu vyzerá problém v elektronike. V tomto prípade, odporúčame nechať robota odborne skontrolovať v servisnom stredisku. Krásny deň

  • Matej 19. 2. 2024

    Vysávač bliká na oranzovo

    Dobrý deň náš vysávač po dokončení vysávania príde na dokovaciu stanicu vyprázdni sa stále začne blikať na oranžovú farbu. Viete mi povedať kde by mohol byť problém? Už som skúšal aj vyresetovať do továrenských nastavení no stále urobí to isté.pokial vysávač nieje pripojený na dokovaciu stanicu svieti normálne na modro.

    • Lukáš Špecialista 20. 2. 2024

      Dobrý deň, jedná sa o štandardný jav, kedy oranžové blikanie signalizuje dobíjanie robota.

      • Tomas 16. 10. 2024

        Ale on bliká oranžovo stále keď je v dokovacej stanici. Môže tam byť aj týždeň, v aplikácii ukazuje že je nabitý na 100%, ale bliká na oranžovo.

        • Veronika Špecialista 21. 10. 2024

          Dobrý deň,
          môže sa iba jednať o koniec životnosti batérie, tu odporúčame batériu vymeniť za novú. Krásny deň

  • Vladka 14. 5. 2023

    Detská poistka

    Dobrý deň, chcela by som sa opýtať či vysávač ma funkciu detská poistka, nakoľko mi ho syn stále spúšťa a už ho nakomplet rozladil, ďakujem za odpoveď

    • Michal Špecialista 15. 5. 2023

      Dobrý deň, u tohoto modelu o tejto funkcii nevieme, takže predpokladáme, že ju nemá. Po nejakej novej aktualizácii ale môže byť situácia iná.

  • Matej 26. 4. 2023

    Straca mapu

    Dobrý deň chcel by som sa opýtať mám taký problém s vysávačom xiaomi viomi s9 že sa skoro po každom pripojení na vyprazdnovaciu stanicu stratí aktuálna mapa domu.viete mi poradit co s tym robit?dakujem

    • Lukáš Špecialista 27. 4. 2023

      Dobrý deň, odporučíme vyskúšať resetovať vysávač do továrenského nastavenia a pokiaľ by nepomohlo, tak jedine riešiť reklamáciou.

  • Miloš 19. 1. 2023

    náhradná batéria

    Dobrý deň, kde by sa dala kúpiť náhradná batéria?
    Ďakujem

    • Michal Špecialista 20. 1. 2023

      Dobrý deň, chystáme plnohodnotnú neoriginálnu batériu, pozrite sa na naše stránky o pár týždňov, bude zaradená pri tomto produkte (Viomi S9) v časti príslušenstvo.

  • Martina 26. 11. 2022

    Vyššia kapacita baterie

    Dobrý deň, cca po roku nám.klesla výrazne kapacita batéria. Vysávač výsava 5min, vráti sa, dobije sa a následne ide pokračovať kde prestal. Ak plánujeme.zakupenie novej batérie, je možné kúpiť batériu s vyššou kapacitou? Napr 8800 a viac?
    Ďakujem za odpoveď

    • Martina Špecialista 28. 11. 2022

      Dobrý deň, je nám ľúto, ale náhradnú batériu s takto vysokou kapacitou nemáme k dispozícii, ani nemáme informáciu, že by niekto vyrábal.

  • Diana 13. 10. 2022

    Zlomená krytka

    Dobry deň. Viete mi poradiť co mam robit? Mam xiaomi viomi s9 a po prvom použití sa zospodu na nadobke odlomila taka mala krytka. Viac sa už nedal použiť lebo tadiaľ vytekala voda. V obchode som bola odbila s tým, ze to nevedia vyriešiť a reklamácia na to neplatí. Objednala som si novú nádobu a znova po prvom použití je krytka odlomena. Čo s tým? Nieje predsa reálne aby som po každom použití kupovala novu. Mala som aj iný xiaomi ale toto mi ani raz neurobilo

    • Lukáš Špecialista 13. 10. 2022

      Dobrý deň, ťažko poradiť, pretože s týmto problémom sme sa doteraz nestretli. Jedine trvať na reklamácii s tým, že si prajete posúdiť závadu autorizovaným servisom. Predajca musí robota na reklamáciu prijať.

  • Michal 28. 7. 2022

    Vysavac sa vypne miesto toho aby sa siel dobit

    Dobry den
    Vysavac sa dostane priblizne na 50% baterie a vypne sa miesto toho aby sa vratil do nabijacej stanice. Aplikacia ho uplne prestane registrovat az pokial nieje rucne preneseny do nabijacej stanice.

    • Zuzana 21. 2. 2024

      Prosím Vás ako ste to riešili? Kúpili sme novú baterku, všetko bolo ok. Akonáhle sa dostane na 60%, tak sa úplne vybije do 2 minút. Vysávač už v záruke nie je. Ďakujem

    • Lubos 6. 1. 2023

      Mne robi to iste v com bol problem? Tipujem na akumulator

      • miso 5. 9. 2023

        Zdravim,
        ja mam ten isty problem, len bateria sa dostane priblizne na 75% a vypne sa. Nic nedokazem ovladat iba rucne ho doniest na stanicu kde sa nabije napr. na 80% a potom zas ide do 75% a vypne sa. Moze to byt bateriou alebo nicim inym?
        Dakujem za odpoved

        • Lukáš Špecialista 5. 9. 2023

          Dobrý deň, pokiaľ je robot ešte v záruke, tak určite odporučíme riešiť problém reklamáciou vysávača. V prípade, že sa už jedná o pozáručnú závadu, tak vyskúšajte vymeniť batériu. Problém by sa tým mal odstrániť.

      • Martina Špecialista 9. 1. 2023

        Dobrý deň, pokiaľ je robot stále v záruke, určite by sme odporučili reklamáciu.

        • w 24. 2. 2023

          Urcite neposielajte zariadenie ak je viac ako 6 mes., dojde vam odpoved ze vyrobca dava zaruku na baterku iba 6 mesiacov a reklamacia nie je uznana.

    • Lukáš Špecialista 28. 7. 2022

      Dobrý deň, pokiaľ je robot ešte v záruke, tak ho odporučíme reklamovať u svojho predajcu.

  • Peter 10. 7. 2022

    Xiaomi viomi s9

    Dobry den, mam vysavac Xiaomi Viomi S9. Vobec nekomunikuje ani nereaguje na slacenie tlacidiel, dokonca ani na resetovanie. Len stale blika kontrolka zapnutia. Viete mi poradit co robit?

    • Lukáš Špecialista 11. 7. 2022

      Dobrý deň, odporučili by sme vyskúšať na chvíľu (pár minút) vybrať batériu z robota. Pokiaľ by toto nepomohlo, tak bude treba riešiť jeho reklamáciou.

  • Juraj 24. 5. 2022

    Nanabija sa do 100%

    Dobrý deň. Mám otázku nás robot viomi S9 sa nechce nabiť na 100% percent batérie vždy sa zastaví na 92% percentách a stále bliká že nabíja ale nedobije sa. Ďakujem za radu o čo by mohlo ísť.

    • Vladimír 5. 10. 2023

      Dobrý deň, mám rovnaký problém. Už ste to nejako vyriešili?

    • Rasto 5. 11. 2022

      Dobry den, ako ste vyriesili tento problem s dobijanim?Mame 10mesiacov robota a robi to presne to iste, zacalo to pri 97, potom na cas na 100 a teraz 92%. Nedobije ho ani po viacerych dnoch

      • Lukáš Špecialista 8. 11. 2022

        Dobrý deň, v prípade, že takto problém pretrváva, odporučíme riešiť reklamáciou vysávača. Robot bude skontrolovaný a prípadná závada odstránená. Ale vo všeobecnosti treba povedať, že pre lionové batérie je lepšie, keď nie sú nabíjané do maxima kapacity a zároveň neklesnú pod 15%.

    • Martina Špecialista 24. 5. 2022

      Dobrý deň, odporučili by sme vykonať reset robota. Odpojte a znovu zapojte napájací kábel do stanice, mohlo dôjsť iba k nejakému výpadku. Keby Vaše problémy aj naďalej pretrvávali, kontaktujte nás a riešili by sme ďalej.

  • Ján Chobot 21. 4. 2022

    Riešenie problémov

    Ma robot viomi s9 uv začaloa mi svietiť červená kontrolka zrychlene podľa manuálu som to pozeral a nič o riešení tam neni ...nič vysávač nefunguje vie mi niekto poradiť kto sa stým to istým problémov stretol ďakujem veľmi pekne za odpoveď

    • Lukáš Špecialista 22. 4. 2022

      Dobrý deň, pokiaľ sa robot chová takto neštandardne, tak odporučíme riešiť resetom robota do továrenského nastavenia podľa postupu v manuáli. V prípade, že ani toto závadu neodstráni, tak bude treba riešiť reklamáciou u svojho predajcu.

  • Veronika 20. 9. 2021

    Vysávač sa nevyprázdňuje

    Dobrý deň, máme vysávač Xiaomi Viomi S9 a po prvej výmene vrecka v stanici sa prestal vyprázdňovať. Vrecko je nasadené správne. Neviete v čom môže byť problém?
    Ďakujem za odpoveď.

    • Martina Špecialista 20. 9. 2021

      Dobrý deň, poradili by sme skontrolovať v mobilnej aplikácii, či je nastavené vyprázdňovanie zberného koša. Poprípade môžete vyskúšať spustenie vyprázdňovania priamo na stanici. Na displeji iba pridržíte chvíľu prst a stanica spustí režim vysávania zberného koša. V prípade, že by ani po tomto manuálnom spustení stanice nevysával nečistoty, kontaktujte nás a riešili by sme ďalej reklamáciou.

      • Radoslav 8. 2. 2023

        Dobry den, mam rovnaky problem. Vysavac Viomi S9 a po vymene vrecka prestal vyprazdnovat. Podrzanie prsta na displeji nevyvolalo ziadnu akciu. Neviem co mam robit. Viete mi poradit?
        Dakujem za odpoved.

        • Martina Špecialista 9. 2. 2023

          Dobrý deň, skontrolujte, či je nové odpadové vrece správne usadené, poprípade skúste na chvíľu stanicu odpojiť a znovu zapojiť. V prípade pretrvávajúcich problémov odporučíme riešiť reklamáciou.

Vložiť dotaz

Produkt bol pridaný do košíka

Zavrieť

Do košíka

Doprava ZADARMO!

Produkt bol pridaný k porovnaniu

Zavrieť

Porovnať všetko