Prejsť k obsahu | Prejsť k hlavnému menu | Prejsť k vyhľadávaniu
02 / 205 103 00 Po-Pia 9:00—17:00
Dodacie podmienky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
02 / 205 103 00
Po-Pia 9:00—17:00
ROBOT WORLD
Sme špecialisti na predaj robotických pomocníkov - vysávačov, čističov, mopov či kosačiek, a dronov.
Vaše dotazy
Vložiť dotaz
Milan 30. 11. 2024
Mopovanie
Zdravím, všetko funguje, len po mopovani ostáva dlažba matná, ako keby na nej zostal nejaký povlak... Čím to môže byť? Vyskúšal som meniť množstvo vody pri mopovani, ale nepomohlo...
Ďakujem za radu!
Reagovať
Klára Špecialista 3. 12. 2024
Dobrý den,
doporučujeme čistit mopy v průběhu úklidu vícekrát či je ručně vyprat v detergentu na podlahu, aby na nich trochu ulpělo a podlahu to tak i leštilo.
Hezký den
Reagovať
Zuzana 21. 11. 2024
Xiaomi vacuum x20+
Dobrý deň. Včera mi prišiel vysávač, ale počas ani po upratovaní sa automaticky nevysypal, iba premyval mopy, pritom nadobka na špinu bola úplne plná, keďže mám dvoch psov. V aplikacii to mám podľa mňa zapnuté dobre, ale vysypal sa až keď som dala v aplikacii aby sa vysypal.
Ako to mám nastaviť v aplikacii aby sa sám vysypaval?
Ďakujem
Reagovať
Erika Špecialista 22. 11. 2024
Reagovať
Rika 21. 11. 2024
Xiaomi robot vacum x20+
Dobrý deň vysávač mame asi 2 mesiace doteraz žiaden problém ale zrazu jeden deň zastal pred nabijacou stanicou a nevedel tam zájsť skúsil sme možnosť back to station ale stále behá po celej izbe aj 15 minút a nakoniec netrafi do stanice …
Nehlási ani žiadnu chybu
Vopred ďakujem
Reagovať
Veronika Špecialista 21. 11. 2024
Dobrý deň,
odporúčame skontrolovať a očistiť nabíjacie kontakty robota aj stanice, ďalej dočasne premiestniť stanicu ďalej od zosilňovača či wifi routera, ktorý môže rušiť signál medzi robotom a stanicou. Vykonajte reset robota a dajte ho pred stanicu cc a 1m s pokynom na zaparkovanie späť do stanice. Ak by problém aj napriek tomu pretrvával, bude potrebná servisná prehliadka. Krásny deň
Reagovať
Lucia 15. 9. 2024
X20+
Dobrý deň,
Vysávač prestal sať, len chodí hore- dole po byte. Vyčistili sme ho, vymenili vrecko na smeti.
V čom by mohla byť chyba?
Ďakujem
Reagovať
Erika Špecialista 18. 9. 2024
Reagovať
Klára Špecialista 17. 9. 2024
Dobrý den, v tomto případě je nutné robota poslat na reklamaci. Informace o tom, jak při reklamaci postupovat, naleznete zde.: www.robotworld.sk/zaruka-a-reklamacie
Hezký den
Reagovať
Csaba Duba 1. 9. 2024
Ako je to s kobercami?
Dobry den,
podarilo sa mi nastavit koberce s izbach, ale nikde som sa nedocital, ze ked mam nastavene vysavanie aj mopovanie čo koberce, namočí ich, alebo len vytiahne map a prejde ním?
Ďakujem vopred za odpoved/pomoc
Reagovať
Julia Špecialista 3. 9. 2024
Dobrý den,
robot by měl detekovat koberce a automaticky zvedat mopy. Krásný den.
Reagovať
Jozef 13. 9. 2024
Dobrý deň môžme aj telefonicky
Reagovať
Viera 12. 8. 2024
Problem s Wifi
Dobrý deň, mam xiaomi X20+. Doteraz bolo vsetko ok, ale zrazu je problem s pripojenim na wifi sieť. Co sa tyka wifi nic sa nezmenilo. Router aj heslo je to isté. Uz som vyskusala vsetko co navrhuju, ale stale sa nevie pripojit k wifi. Neviete mi poradí co este skúsiť? Dakujem
Reagovať
Klára Špecialista 13. 8. 2024
Dobrý den, zkontrolovali jste i frekvenci připojení WiFi? Roboti fungují na 2,4 GHz nikoli na 5 GHz. Je možné, že se vám přepojil na silnější a nyní nereaguje. Pokud by nic nezabralo, robota pošlete na reklamaci, kde ho technici zkontrolují. Informace naleznete zde. Hezký den
Reagovať
Jozef 13. 9. 2024
Dobrý deň chcel by som sa spitat mam týždeň robota xiaomi Vacuum x20+ a začala mi vypisovať chybu nádržky na vodu... Vystavať ide ale mop vôbec nechce spustiť ďakujem pekne ak môžem radšej zavolám.
Reagovať
Vložiť dotaz