Prejsť k obsahu | Prejsť k hlavnému menu | Prejsť k vyhľadávaniu
02 / 205 103 00 Po-Pia 9:00—17:00
Dodacie podmienky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
info@robotworld.sk
02 / 205 103 00
Po-Pia 9:00—17:00
ROBOT WORLD
Sme špecialisti na predaj robotických pomocníkov - vysávačov, čističov, mopov či kosačiek, a dronov.
Vaše dotazy
Vložiť dotaz
Veronika 5. 4. 2025
Problém s vysavanim/umyvanim
Dobrý deň. Keď zapnem vysávač, nasaje vodu, vyjde von z domčeka, a začne sa točiť, prejde meter dopredu a stále sa točí... takto dokola. Keď ho dám vrátiť späť do domčeka, tak je schopný sa točiť dokola aj hodinu lež doňho trafí. Všetko sme vyčistili, problém pretrváva. Co s tým? Dakujem
Reagovať
Dominika 2. 4. 2025
Problémy s wifi pripojením
Dobrý máme vysávač Xiaomi X20+ asi mesiac všetko doteraz fungovalo stále bol pripojený nikdy nebol offline. Ale pred týždňom si svokrovci kúpili ten istý vysávač hore na poschodie a pripojili ho na spoločne wifi ktoré máme, od vtedy nám stále náš vysávač vypisuje že je ofline aj sme ho resetovali znova pripajali pripojí sa na 15 minút a potom zas je offline. Nejaké riešenie ?
Reagovať
Dobrý deň,
ďakujeme za komentár.
Odporúčame vyskúšať nasledovné kroky:
Reštartovať Wi-Fi router,
Resetovať oba vysávače,
Odpojiť ich z aplikácie a znova pripojiť – najprv ten, ktorý funguje správne, a potom druhý.
Ak problém pretrváva aj po tomto postupe, odporúčame zaslať vysávač na reklamáciu, aby sme mohli vykonať odbornú diagnostiku.
Postup reklamácie nájdete tu: https://www.robotworld.sk/zaruka-a-reklamacie
S pozdravom,
Tím Robot World
Reagovať
Iveta 28. 3. 2025
Xioami x20 + problem s vysavanim popri stene
Dobry den. Vysavac mame asi 2 mesiace a ked sme sa vratili z tyzdnovej dovolenky, tak zacal nejak blbnut. Vysava a mopuje popri stene strasne pomali, akoby sa po kazdom kusku vracia, naraza do steny a kruti sa.Takto pomalicky prejde izbu po obvode a potom vnutro izby vysava rychlo ako ma. Cele vysavanie a mopovanie trva potom strasne dlho az sa vybije.
A vsimla som si, ze po navrate do stanece sa nespusti vypraznenie vrecka na prach.
Dakujem
Reagovať
Dobrý deň, odporúčame robotický vysávač kompletne vyčistiť, vrátane nabíjacej základne a kontaktov. Následne vykonajte reset vysávača. Ak závada pretrváva, odporúčame dať vysávač na servisnú prehliadku. Krásny deň
Reagovať
Viktória 18. 3. 2025
chyba zaseknuté kolesá
Dobrý deň,
máme vysávač asi od novembra. Teraz už asi 2 týždeň vôbec neupratuje, stále hlási chybu, že sú zaseknuté kolesá. Kolesá sa normálne točia, vysávač je komplet vyčistený, aj stanica. Mapka sa vymazala. Ked spustím skenovanie priestorov, alebo upratovanie, tak vyjde zo stanice a pred stanicou sa točí dookola, kým ho nevrátim fyzicky do stanice a vtedy hlási, že sú zaseknuté kolesá, ale oni sú v pohode. dakujem sa pomoc
Reagovať
Dobrý deň,skontrolujte, či nie je niečo zablokované v okolí kolies, ako napríklad nečistoty alebo vlasy, ktoré by mohli ovplyvniť ich pohyb. Ak problém pretrváva, mohlo by ísť o technickú závadu, a v tom prípade by bolo vhodné kontaktovať servis. Prajeme pekný deň
Reagovať
Veronika 7. 3. 2025
cistiaci prostriedok do vody
Dobry den,
Xiaomi x20+
chcem sa opytat ci mozem pouzit cistic podlah s vonou urceny pre roboticke vysavace, na internete som ich nasla vela, ale v navode sa odporuca umyvat iba s cistou vodou.
Dakujem
Reagovať
Dobrý deň,
odporúčame sa riadiť pokynmi v návode na použitie a používať iba čistú vodu, ako je uvedené. Použitie čistiacich prostriedkov s vôňou alebo iných čistiacich prípravkov môže ovplyvniť funkčnosť vysávača a niektoré zložky v prípravkoch môžu spôsobiť poškodenie alebo upchatie systémov. Preto je najlepšie dodržiavať odporúčania výrobcu a používať len čistú vodu. Prajeme pekný deň
Reagovať
Patrik 7. 3. 2025
problém s mopom
Dobrý deň, máme model x20+ a po dvoch mesiacoch má problém s mopovaním. Keď spustíme mopovanie, tak normálne nasaje vodu, namočí mopy a ide upratovať. keď sa vráti do stanice aby vyčistil mopy, tak sa tam stále napráva, ako keby nevedel zaujať správnu polohu a donekonečna spúšťa proces čistenia mopov až kým ho manuálne nevypneme. Vyčistili sme vysávač aj všetky konektory podľa návodu, no problém sa nevyriešil. Čo môžeme ešte urobiť? je nutné poslať ho do servisu? Ďakujem
Reagovať
Dobrý deň,
prosím skontrolujte a v prípade potreby vyčistite nečistoty z nájazdu. Ak problém pretrváva, odporúčame zaslať vysávač na reklamáciu.
Prajeme pekný deň.
Reagovať
Patrik 10. 3. 2025
nakoniec sa tak robot správal z dôvodu, že tam neboli úplne presne pripevnené tie mopy na suchý zips. Keď sme to tam umiestnili presne, problém prestal. :)
Reagovať
Denisa 4. 3. 2025
Sáčok na odpad
Dobrý deň chcem sa spýtať aj po výmene sáčku na odpad mi v aplikácii ukazuje ze je plne a treba ho vyprázdniť nikde neviem nájsť kde to resetovat
Reagovať
Dobrý deň,
existuje niekoľko možností, prečo vám aplikácia stále ukazuje, že je sáčok plný. Môže ísť o zablokované odsávacie cesty na stanici, nečistoty okolo senzora, ktorý detekuje umiestnenie odpadného sáčku, alebo môže ísť o chybu samotnej stanice. Odporúčam vám najprv skontrolovať a prípadne vyfúkať kompresorom miesto okolo odsávania. Takisto skontrolujte, či sa správne otvárajú dvierka pri zbieraní odpadu. Ak ani toto nepomôže, bude potrebné stanicu poslať na reklamáciu. Krasný deň.
Reagovať
Martina 2. 3. 2025
Nefunguje mopovanie
Dobrý deň, vedeli by ste mi prosím poradiť kde by mohla byť chyba? Kúpili sme si robotický vysávač Xiaomi Robot Vacuum X20+. Vysáva bez problémov. Akonáhle pustíme mopovanie, po istej dobe nám ukáže že je full cleaning tray. Akoby vodu, ktorú vypustil do základne dole nevedel vypustiť do nádržky na špinavú vodu. Samo sa to nevypustí. Ďakujem
Reagovať
Eva 19. 2. 2025
Chyba hlavnej kefy
Dobry den, vysavac neustale hlasi chybu “some objects may be wrapped around the main brush”… Hlasi to od prveho spustenia, vsetko je ciste. Zacne cistit, po par sekundach hlasi problem, spustim znovu cistenie, za par sekund ta ista hlaska.
Reagovať
Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz. Jedná se o chybu hlavního kartáče , respektive že se u kartáče nalézá cizí předmět, který brání jeho chodu. Pokud se kartáč volně protáčí, bude nutné zaslat robota na reklamaci.
Reagovať
Mattin 17. 2. 2025
Narážanie do stien
Dobrý deň chcel by som sa poradiť
Vysávač x20 pro mame asi 2 mesiace , aktuálne mame ten problem že v iniciálnej fáze vysvania keď vysávač ide popri stene po obvode miestnosti tak stále naráža a nejde súvisle popri stene , tým pádom trvá vysávanie veľmi dlho
Vďaka
Reagovať
Andrea 16. 3. 2025
Mám ten istý problém. Podarilo sa vám vyriešiť? Ako?
Reagovať
Andrea 16. 3. 2025
Mne sa teraz podarilo vyriešiť problém tak, že som vymazala vytvorenú mapu, vypla vysavac tlačidlom a znovu zapla a vytvorila som novú mapu. Potom mi už vysaval riadne ako má.
Reagovať
Lubo 15. 3. 2025
Dobrý deň pomohlo vám vytvorenie novej mapy alebo ste reklamovali vysávač
Reagovať
Lubo 21. 2. 2025
Mame ten isty problem. Vytvorenie novej mapy nepomohlo.. ako dalej?
Reagovať
Dobrý deň,
môže ísť o chybný senzor, odporúčame kontaktovať servis. Krasný deň.
Reagovať
Dobrý deň,
ak váš X20 naráža do stien a nemôže plynule vysávať popri okrajoch, skúste odstrániť aktuálnu mapu a nechať robota vytvoriť novú. Niekedy môžu byť mapovacie dáta poškodené. Ak problém pretrváva, môže ísť o chybný senzor a bolo by dobré kontaktovať servis.
S pozdravom Robotworld
Reagovať
Ivana 9. 2. 2025
neodsáva vodu po umytí mopov
Dobrý deň, po umytí mopov stále hlási vysokú hladinu vody v nádržke na umytie mopov. Vodu neodsáva odtiaľ.
Reagovať
Marcel 18. 2. 2025
Tam je problém v nádrže na špinavú vodu,po krajoch netesni dostatočne viečko.pod pôvodne tesnenie som vložil klasickú gumičku,tie také farebné 1,5mm hrubé štvorcový tvar.treba ju roztrihnut na dve časti a vložiť pod to vytiahnuté tesnenie ale len na bokoch nádržky a zasunúť potom pôvodne tesnenie a je po probléme.mam to osobne odskúšané
Reagovať
Monika 22. 3. 2025
Dobry den Marcel, viete upresnit ake gumicky myslite ? A kde presne ich umiestnit? Mate na mysli to tesnenie co ostava v stanici ? Jedno hrubsi a druhe tensi otovr a pod to ? Mam rovnaky problem. Dakujem
Reagovať
Dobrý den,
v takovém případě bude nutné odeslat vysavač na reklamaci. Krásný den.
Reagovať
Anton 9. 2. 2025
Ani mne neodsáva vodu po umytí mopov. Mal som veľkú kalužu vody okolo stanice. Tiež mi hlási vysoku hladinu vody v nádržke na kopy. V nádržke na špinavú vodu nebola ani kvapka vody. A to mám ten vysávač iba deň
Reagovať
Marcel 19. 2. 2025
Tam je problém v nádrže na špinavú vodu,po krajoch netesni dostatočne viečko.pod pôvodne tesnenie som vložil klasickú gumičku,tie také farebné 1,5mm hrubé štvorcový tvar.treba ju roztrihnut na dve časti a vložiť pod to vytiahnuté tesnenie ale len na bokoch nádržky a zasunúť potom pôvodne tesnenie a je po probléme.mam to osobne odskúšané
Reagovať
Majo 22. 2. 2025
Plne súhlasím s Marcelom systém vyťahuje vodu z čistiacej zóny mopou spôsobom že vzduch vyťahuje z nádoby na špinavú vodu ak je zle uzavretá tak ťahá vzduch cez tesnenie hore na nádobe. Preto treba tesnenie podložiť aby pri zavreti nádoby doľahla tak aby sa pri vysati vody nedostával vzduch do nádoby zo špinavou vodou cez tesnenie.
Reagovať
Dobrý deň,
pokiaľ je problém len v tesnení, odporúčame natočiť kratšie video a zaslať na servisné stredisko k ďalšiemu riešeniu. Krásny deň
Reagovať
Dobrý deň,
bohužiaľ pokiaľ zostáva voda bez odsatia alebo s tvorí kaluž, je potrebné najprv všetko vyčistiť, skontrolovať nastavenie v aplikácii a prípadne resetovať. Pokiaľ nič nepomôže bude nutná servisná prehliadka ako robota tak stanice. Krásny deň
Reagovať
Lucia 7. 2. 2025
Nevysáva
Dobrý deň, máme xiaomi 20+ asi dva mesiace . Po niako čase som si všimla že vôbec nevysáva alebo len minimum. Aj som vyčistila kefy a stále nič. Neviete kde môže byť problém?
Reagovať
Dobrý deň,
odporúčame vyčistiť ako kefy, tak filter a odpadovú nádobku. Nastaviť sania na maximum. Ak by problém pretrvával, bude nutná servisná prehliadka. Krásny deň
Reagovať
Petra 31. 1. 2025
Mopovanie na inom podlaží domu.
Dobrý deň,
máme robot Xiaomi Vacuum Cleaner X20+.
Dom má prízemie a horné podlažie. Omni stanica sa nachádza na prízemí.
Neviem ako mám postupovať, keď chcem vykonať mopovanie na hornom podlaží. Neviem ako to mám spustiť celkovo. Pretože, keď sa prepnem do hornej mapy a dám upratovať tak začne chodiť po dolnom podlaží zmätene. Tak ho vždy v tú chvíľu zastavím dám PAUSE a potom ho prenesiem. Neprenášam ho ešte pred stlačením štart, pretože robot si potrebuje nabrať vodu a podobne. Keď ho prenesiem a dám pokračovať tak uprace jednu izbu a potom potrebuje ísť si umyť mopy tak ho dám do stanice...avšak hneď zo stanice zase opäť vyjde, pochodí po dolnom podlaží zbytočne a potom sa vráti do stanice, umyje mopovacie podložky ale už ma nevyzve že môžem pokračovať v upratovaní a keď ho zoberiem naspäť hore tak to prvé upratovanie zabudne a musím začať od začiatku. Je to veľmi zdlhavé a neurobí požiadavky naraz. Viete mi nejako poradiť ako by sa to dalo spraviť že bude umývať celé horné podlažie naraz a nemusí chodiť dole do stanice, že napr. by som tie mopovacie podložky umyla ručne hore. Alebo už aj keď chce isť do stanice aby som ho tam len zaniesla a potom ma zase vyzve, že ho mám preniesť? Ďakujem za vašu odpoveď.
Reagovať
peter 3. 3. 2025
V aplikacii sa dá vypnut cistenie mopov.
Reagovať
Dobrý deň,
modely so samočistiacou stanicou a s praním a sušením mopu je potrebné používať buď s prenášaním stanice, prípadne s dokúpením druhej do ďalšieho podlažia. Prípadne rozdeliť upratovanie poschodia bez stanice na menšie úseky a manuálne robota prenášať na jednotlivé upratovania, kedy po dokončení doniesť späť do stanice na vypranie mopu a toto opakovať kým neuprace celú požadovanú plochu.Krásny deň
Reagovať
Iveta 17. 1. 2025
XIAOMI VACUUM X20+
Dobrý deň, chcem sa opýtať, ci je to v poriadku, keď po uprataní už opakovane asi po 2 dňoch zapne kontrolku a tá svieti stále, kým nezapnem ďalší štart....skúšala som ho dvihnúť a dať pred domček a až potom vypne kontrolku, ale po 2 dňoch opať zasvieti...
Reagovať
Dobrý deň,
očistite kontakty na stanici a aj robote, ďalej skúste premiestniť stanicu na iné rovné miesto mimo koberec a vykonajte reset . Pokiaľ sa stále všetko opakuje, odporúčame sa obrátiť na servisnú technickú podporu Xiaomi. Krásny deň
Reagovať
Palo 8. 1. 2025
Nerovnomerné vysávanie popri stenách
Dobrý deň,
Mám problém s vysávačom Xiami X20+ a síce, že nedokáže plynule vysávať popri rovnej stene a necháva prázdne miesta, ako keby to považoval za prekážku. Nejaký kus cesty ide rovno, niektorú začne cúvať a vysáva pár centimetrov popri stene.
Dokonca som v aplikácii nastavil, že môže jemne narážať do stien, ale nie je v tom žiadny rozdiel. Výrobok som reklamoval a druhý úplne nový kus robí to isté.
Reagovať
Dobrý deň,
odporúčame zaslať video, aby sa technici na to mohli pozrieť o čo presne ide. Obráťte sa s touto otázkou a videom priamo na servis. Krásny deň
Reagovať
Vladimír 25. 12. 2024
výsuvné rameno
Dobrý deň, vysávač máme len týždeň, a prestal vysúvať to výsuvné rameno ktorým predtým išiel popri stene. Fungovalo to asi len prvé dva razy, potom už nie.
Reagovať
Dobrý den, v tomto případě je nutné robota poslat na reklamaci. Informace o tom, jak při reklamaci postupovat, naleznete zde.: www.robotworld.sk/zaruka-a-reklamacie Hezký den
Reagovať
Milan 30. 11. 2024
Mopovanie
Zdravím, všetko funguje, len po mopovani ostáva dlažba matná, ako keby na nej zostal nejaký povlak... Čím to môže byť? Vyskúšal som meniť množstvo vody pri mopovani, ale nepomohlo...
Ďakujem za radu!
Reagovať
Dobrý den,
doporučujeme čistit mopy v průběhu úklidu vícekrát či je ručně vyprat v detergentu na podlahu, aby na nich trochu ulpělo a podlahu to tak i leštilo.
Hezký den
Reagovať
Zuzana 21. 11. 2024
Xiaomi vacuum x20+
Dobrý deň. Včera mi prišiel vysávač, ale počas ani po upratovaní sa automaticky nevysypal, iba premyval mopy, pritom nadobka na špinu bola úplne plná, keďže mám dvoch psov. V aplikacii to mám podľa mňa zapnuté dobre, ale vysypal sa až keď som dala v aplikacii aby sa vysypal.
Ako to mám nastaviť v aplikacii aby sa sám vysypaval?
Ďakujem
Reagovať
Reagovať
Rika 21. 11. 2024
Xiaomi robot vacum x20+
Dobrý deň vysávač mame asi 2 mesiace doteraz žiaden problém ale zrazu jeden deň zastal pred nabijacou stanicou a nevedel tam zájsť skúsil sme možnosť back to station ale stále behá po celej izbe aj 15 minút a nakoniec netrafi do stanice …
Nehlási ani žiadnu chybu
Vopred ďakujem
Reagovať
Dobrý deň,
odporúčame skontrolovať a očistiť nabíjacie kontakty robota aj stanice, ďalej dočasne premiestniť stanicu ďalej od zosilňovača či wifi routera, ktorý môže rušiť signál medzi robotom a stanicou. Vykonajte reset robota a dajte ho pred stanicu cc a 1m s pokynom na zaparkovanie späť do stanice. Ak by problém aj napriek tomu pretrvával, bude potrebná servisná prehliadka. Krásny deň
Reagovať
Lucia 15. 9. 2024
X20+
Dobrý deň,
Vysávač prestal sať, len chodí hore- dole po byte. Vyčistili sme ho, vymenili vrecko na smeti.
V čom by mohla byť chyba?
Ďakujem
Reagovať
Reagovať
Dobrý den, v tomto případě je nutné robota poslat na reklamaci. Informace o tom, jak při reklamaci postupovat, naleznete zde.: www.robotworld.sk/zaruka-a-reklamacie
Hezký den
Reagovať
Csaba Duba 1. 9. 2024
Ako je to s kobercami?
Dobry den,
podarilo sa mi nastavit koberce s izbach, ale nikde som sa nedocital, ze ked mam nastavene vysavanie aj mopovanie čo koberce, namočí ich, alebo len vytiahne map a prejde ním?
Ďakujem vopred za odpoved/pomoc
Reagovať
Dobrý den,
robot by měl detekovat koberce a automaticky zvedat mopy. Krásný den.
Reagovať
Jozef 13. 9. 2024
Dobrý deň môžme aj telefonicky
Reagovať
Viera 12. 8. 2024
Problem s Wifi
Dobrý deň, mam xiaomi X20+. Doteraz bolo vsetko ok, ale zrazu je problem s pripojenim na wifi sieť. Co sa tyka wifi nic sa nezmenilo. Router aj heslo je to isté. Uz som vyskusala vsetko co navrhuju, ale stale sa nevie pripojit k wifi. Neviete mi poradí co este skúsiť? Dakujem
Reagovať
Dobrý den, zkontrolovali jste i frekvenci připojení WiFi? Roboti fungují na 2,4 GHz nikoli na 5 GHz. Je možné, že se vám přepojil na silnější a nyní nereaguje. Pokud by nic nezabralo, robota pošlete na reklamaci, kde ho technici zkontrolují. Informace naleznete zde. Hezký den
Reagovať
Jozef 13. 9. 2024
Dobrý deň chcel by som sa spitat mam týždeň robota xiaomi Vacuum x20+ a začala mi vypisovať chybu nádržky na vodu... Vystavať ide ale mop vôbec nechce spustiť ďakujem pekne ak môžem radšej zavolám.
Reagovať
Vložiť dotaz