Prejsť k obsahu | Prejsť k hlavnému menu | Prejsť k vyhľadávaniu

Xiaomi Robot Vacuum X20+

Dotazy pre Robotický vysávač s mopom Xiaomi Robot Vacuum X20+

Späť na detail

Vaše dotazy

Vložiť dotaz

  • Veronika 5. 4. 2025

    Problém s vysavanim/umyvanim

    Dobrý deň. Keď zapnem vysávač, nasaje vodu, vyjde von z domčeka, a začne sa točiť, prejde meter dopredu a stále sa točí... takto dokola. Keď ho dám vrátiť späť do domčeka, tak je schopný sa točiť dokola aj hodinu lež doňho trafí. Všetko sme vyčistili, problém pretrváva. Co s tým? Dakujem

  • Dominika 2. 4. 2025

    Problémy s wifi pripojením

    Dobrý máme vysávač Xiaomi X20+ asi mesiac všetko doteraz fungovalo stále bol pripojený nikdy nebol offline. Ale pred týždňom si svokrovci kúpili ten istý vysávač hore na poschodie a pripojili ho na spoločne wifi ktoré máme, od vtedy nám stále náš vysávač vypisuje že je ofline aj sme ho resetovali znova pripajali pripojí sa na 15 minút a potom zas je offline. Nejaké riešenie ?

    • Francisc Špecialista 3. 4. 2025

      Dobrý deň,



      ďakujeme za komentár.



      Odporúčame vyskúšať nasledovné kroky:





      1. Reštartovať Wi-Fi router,




      2. Resetovať oba vysávače,




      3. Odpojiť ich z aplikácie a znova pripojiť – najprv ten, ktorý funguje správne, a potom druhý.





      Ak problém pretrváva aj po tomto postupe, odporúčame zaslať vysávač na reklamáciu, aby sme mohli vykonať odbornú diagnostiku.



      Postup reklamácie nájdete tu: https://www.robotworld.sk/zaruka-a-reklamacie



      S pozdravom,

      Tím Robot World


  • Iveta 28. 3. 2025

    Xioami x20 + problem s vysavanim popri stene

    Dobry den. Vysavac mame asi 2 mesiace a ked sme sa vratili z tyzdnovej dovolenky, tak zacal nejak blbnut. Vysava a mopuje popri stene strasne pomali, akoby sa po kazdom kusku vracia, naraza do steny a kruti sa.Takto pomalicky prejde izbu po obvode a potom vnutro izby vysava rychlo ako ma. Cele vysavanie a mopovanie trva potom strasne dlho az sa vybije.
    A vsimla som si, ze po navrate do stanece sa nespusti vypraznenie vrecka na prach.
    Dakujem

    • Katrin Špecialista 2. 4. 2025

      Dobrý deň, odporúčame robotický vysávač kompletne vyčistiť, vrátane nabíjacej základne a kontaktov. Následne vykonajte reset vysávača. Ak závada pretrváva, odporúčame dať vysávač na servisnú prehliadku. Krásny deň

  • Viktória 18. 3. 2025

    chyba zaseknuté kolesá

    Dobrý deň,
    máme vysávač asi od novembra. Teraz už asi 2 týždeň vôbec neupratuje, stále hlási chybu, že sú zaseknuté kolesá. Kolesá sa normálne točia, vysávač je komplet vyčistený, aj stanica. Mapka sa vymazala. Ked spustím skenovanie priestorov, alebo upratovanie, tak vyjde zo stanice a pred stanicou sa točí dookola, kým ho nevrátim fyzicky do stanice a vtedy hlási, že sú zaseknuté kolesá, ale oni sú v pohode. dakujem sa pomoc

    • Katrin Špecialista 20. 3. 2025

      Dobrý deň,skontrolujte, či nie je niečo zablokované v okolí kolies, ako napríklad nečistoty alebo vlasy, ktoré by mohli ovplyvniť ich pohyb. Ak problém pretrváva, mohlo by ísť o technickú závadu, a v tom prípade by bolo vhodné kontaktovať servis. Prajeme pekný deň


  • Veronika 7. 3. 2025

    cistiaci prostriedok do vody

    Dobry den,
    Xiaomi x20+
    chcem sa opytat ci mozem pouzit cistic podlah s vonou urceny pre roboticke vysavace, na internete som ich nasla vela, ale v navode sa odporuca umyvat iba s cistou vodou.
    Dakujem

    • Katrin Špecialista 11. 3. 2025

      Dobrý deň,



      odporúčame sa riadiť pokynmi v návode na použitie a používať iba čistú vodu, ako je uvedené. Použitie čistiacich prostriedkov s vôňou alebo iných čistiacich prípravkov môže ovplyvniť funkčnosť vysávača a niektoré zložky v prípravkoch môžu spôsobiť poškodenie alebo upchatie systémov. Preto je najlepšie dodržiavať odporúčania výrobcu a používať len čistú vodu. Prajeme pekný deň


  • Patrik 7. 3. 2025

    problém s mopom

    Dobrý deň, máme model x20+ a po dvoch mesiacoch má problém s mopovaním. Keď spustíme mopovanie, tak normálne nasaje vodu, namočí mopy a ide upratovať. keď sa vráti do stanice aby vyčistil mopy, tak sa tam stále napráva, ako keby nevedel zaujať správnu polohu a donekonečna spúšťa proces čistenia mopov až kým ho manuálne nevypneme. Vyčistili sme vysávač aj všetky konektory podľa návodu, no problém sa nevyriešil. Čo môžeme ešte urobiť? je nutné poslať ho do servisu? Ďakujem

    • Katrin Špecialista 10. 3. 2025

      Dobrý deň,

      prosím skontrolujte a v prípade potreby vyčistite nečistoty z nájazdu. Ak problém pretrváva, odporúčame zaslať vysávač na reklamáciu.

      Prajeme pekný deň.

    • Patrik 10. 3. 2025

      nakoniec sa tak robot správal z dôvodu, že tam neboli úplne presne pripevnené tie mopy na suchý zips. Keď sme to tam umiestnili presne, problém prestal. :)

  • Denisa 4. 3. 2025

    Sáčok na odpad

    Dobrý deň chcem sa spýtať aj po výmene sáčku na odpad mi v aplikácii ukazuje ze je plne a treba ho vyprázdniť nikde neviem nájsť kde to resetovat

    • Michaela Špecialista 5. 3. 2025

      Dobrý deň,
      existuje niekoľko možností, prečo vám aplikácia stále ukazuje, že je sáčok plný. Môže ísť o zablokované odsávacie cesty na stanici, nečistoty okolo senzora, ktorý detekuje umiestnenie odpadného sáčku, alebo môže ísť o chybu samotnej stanice. Odporúčam vám najprv skontrolovať a prípadne vyfúkať kompresorom miesto okolo odsávania. Takisto skontrolujte, či sa správne otvárajú dvierka pri zbieraní odpadu. Ak ani toto nepomôže, bude potrebné stanicu poslať na reklamáciu. Krasný deň. 

  • Martina 2. 3. 2025

    Nefunguje mopovanie

    Dobrý deň, vedeli by ste mi prosím poradiť kde by mohla byť chyba? Kúpili sme si robotický vysávač Xiaomi Robot Vacuum X20+. Vysáva bez problémov. Akonáhle pustíme mopovanie, po istej dobe nám ukáže že je full cleaning tray. Akoby vodu, ktorú vypustil do základne dole nevedel vypustiť do nádržky na špinavú vodu. Samo sa to nevypustí. Ďakujem

  • Eva 19. 2. 2025

    Chyba hlavnej kefy

    Dobry den, vysavac neustale hlasi chybu “some objects may be wrapped around the main brush”… Hlasi to od prveho spustenia, vsetko je ciste. Zacne cistit, po par sekundach hlasi problem, spustim znovu cistenie, za par sekund ta ista hlaska.

    • Petra Špecialista 21. 2. 2025

      Dobrý den,

      děkujeme za Váš dotaz. Jedná se o chybu hlavního kartáče , respektive že se u kartáče nalézá cizí předmět, který brání jeho chodu. Pokud se kartáč volně protáčí, bude nutné zaslat robota na reklamaci.

  • Mattin 17. 2. 2025

    Narážanie do stien

    Dobrý deň chcel by som sa poradiť
    Vysávač x20 pro mame asi 2 mesiace , aktuálne mame ten problem že v iniciálnej fáze vysvania keď vysávač ide popri stene po obvode miestnosti tak stále naráža a nejde súvisle popri stene , tým pádom trvá vysávanie veľmi dlho
    Vďaka

    • Andrea 16. 3. 2025

      Mám ten istý problém. Podarilo sa vám vyriešiť? Ako?

      • Andrea 16. 3. 2025

        Mne sa teraz podarilo vyriešiť problém tak, že som vymazala vytvorenú mapu, vypla vysavac tlačidlom a znovu zapla a vytvorila som novú mapu. Potom mi už vysaval riadne ako má.

    • Lubo 15. 3. 2025

      Dobrý deň pomohlo vám vytvorenie novej mapy alebo ste reklamovali vysávač

    • Lubo 21. 2. 2025

      Mame ten isty problem. Vytvorenie novej mapy nepomohlo.. ako dalej?

      • Julia Špecialista 21. 2. 2025

        Dobrý deň,
        môže ísť o chybný senzor, odporúčame kontaktovať servis. Krasný deň. 

    • Erika Špecialista 18. 2. 2025

      Dobrý deň, 

      ak váš X20 naráža do stien a nemôže plynule vysávať popri okrajoch, skúste odstrániť aktuálnu mapu a nechať robota vytvoriť novú. Niekedy môžu byť mapovacie dáta poškodené. Ak problém pretrváva, môže ísť o chybný senzor a bolo by dobré kontaktovať servis. 

      S pozdravom Robotworld

  • Ivana 9. 2. 2025

    neodsáva vodu po umytí mopov

    Dobrý deň, po umytí mopov stále hlási vysokú hladinu vody v nádržke na umytie mopov. Vodu neodsáva odtiaľ.

    • Marcel 18. 2. 2025

      Tam je problém v nádrže na špinavú vodu,po krajoch netesni dostatočne viečko.pod pôvodne tesnenie som vložil klasickú gumičku,tie také farebné 1,5mm hrubé štvorcový tvar.treba ju roztrihnut na dve časti a vložiť pod to vytiahnuté tesnenie ale len na bokoch nádržky a zasunúť potom pôvodne tesnenie a je po probléme.mam to osobne odskúšané

      • Monika 22. 3. 2025

        Dobry den Marcel, viete upresnit ake gumicky myslite ? A kde presne ich umiestnit? Mate na mysli to tesnenie co ostava v stanici ? Jedno hrubsi a druhe tensi otovr a pod to ? Mam rovnaky problem. Dakujem

    • Julia Špecialista 10. 2. 2025

      Dobrý den, 
      v takovém případě bude nutné odeslat vysavač na reklamaci. Krásný den. 

    • Anton 9. 2. 2025

      Ani mne neodsáva vodu po umytí mopov. Mal som veľkú kalužu vody okolo stanice. Tiež mi hlási vysoku hladinu vody v nádržke na kopy. V nádržke na špinavú vodu nebola ani kvapka vody. A to mám ten vysávač iba deň

      • Marcel 19. 2. 2025

        Tam je problém v nádrže na špinavú vodu,po krajoch netesni dostatočne viečko.pod pôvodne tesnenie som vložil klasickú gumičku,tie také farebné 1,5mm hrubé štvorcový tvar.treba ju roztrihnut na dve časti a vložiť pod to vytiahnuté tesnenie ale len na bokoch nádržky a zasunúť potom pôvodne tesnenie a je po probléme.mam to osobne odskúšané

        • Majo 22. 2. 2025

          Plne súhlasím s Marcelom systém vyťahuje vodu z čistiacej zóny mopou spôsobom že vzduch vyťahuje z nádoby na špinavú vodu ak je zle uzavretá tak ťahá vzduch cez tesnenie hore na nádobe. Preto treba tesnenie podložiť aby pri zavreti nádoby doľahla tak aby sa pri vysati vody nedostával vzduch do nádoby zo špinavou vodou cez tesnenie.

          • Veronika Špecialista 23. 2. 2025

            Dobrý deň,
            pokiaľ je problém len v tesnení, odporúčame natočiť kratšie video a zaslať na servisné stredisko k ďalšiemu riešeniu. Krásny deň

      • Veronika Špecialista 12. 2. 2025

        Dobrý deň,
        bohužiaľ pokiaľ zostáva voda bez odsatia alebo s tvorí kaluž, je potrebné najprv všetko vyčistiť, skontrolovať nastavenie v aplikácii a prípadne resetovať. Pokiaľ nič nepomôže bude nutná servisná prehliadka ako robota tak stanice. Krásny deň

  • Lucia 7. 2. 2025

    Nevysáva

    Dobrý deň, máme xiaomi 20+ asi dva mesiace . Po niako čase som si všimla že vôbec nevysáva alebo len minimum. Aj som vyčistila kefy a stále nič. Neviete kde môže byť problém?

    • Veronika Špecialista 9. 2. 2025

      Dobrý deň,
      odporúčame vyčistiť ako kefy, tak filter a odpadovú nádobku. Nastaviť sania na maximum. Ak by problém pretrvával, bude nutná servisná prehliadka. Krásny deň

  • Petra 31. 1. 2025

    Mopovanie na inom podlaží domu.

    Dobrý deň,
    máme robot Xiaomi Vacuum Cleaner X20+.
    Dom má prízemie a horné podlažie. Omni stanica sa nachádza na prízemí.
    Neviem ako mám postupovať, keď chcem vykonať mopovanie na hornom podlaží. Neviem ako to mám spustiť celkovo. Pretože, keď sa prepnem do hornej mapy a dám upratovať tak začne chodiť po dolnom podlaží zmätene. Tak ho vždy v tú chvíľu zastavím dám PAUSE a potom ho prenesiem. Neprenášam ho ešte pred stlačením štart, pretože robot si potrebuje nabrať vodu a podobne. Keď ho prenesiem a dám pokračovať tak uprace jednu izbu a potom potrebuje ísť si umyť mopy tak ho dám do stanice...avšak hneď zo stanice zase opäť vyjde, pochodí po dolnom podlaží zbytočne a potom sa vráti do stanice, umyje mopovacie podložky ale už ma nevyzve že môžem pokračovať v upratovaní a keď ho zoberiem naspäť hore tak to prvé upratovanie zabudne a musím začať od začiatku. Je to veľmi zdlhavé a neurobí požiadavky naraz. Viete mi nejako poradiť ako by sa to dalo spraviť že bude umývať celé horné podlažie naraz a nemusí chodiť dole do stanice, že napr. by som tie mopovacie podložky umyla ručne hore. Alebo už aj keď chce isť do stanice aby som ho tam len zaniesla a potom ma zase vyzve, že ho mám preniesť? Ďakujem za vašu odpoveď.

    • peter 3. 3. 2025

      V aplikacii sa dá vypnut cistenie mopov.

    • Veronika Špecialista 31. 1. 2025

      Dobrý deň,
      modely so samočistiacou stanicou a s praním a sušením mopu je potrebné používať buď s prenášaním stanice, prípadne s dokúpením druhej do ďalšieho podlažia. Prípadne rozdeliť upratovanie poschodia bez stanice na menšie úseky a manuálne robota prenášať na jednotlivé upratovania, kedy po dokončení doniesť späť do stanice na vypranie mopu a toto opakovať kým neuprace celú požadovanú plochu.Krásny deň

  • Iveta 17. 1. 2025

    XIAOMI VACUUM X20+

    Dobrý deň, chcem sa opýtať, ci je to v poriadku, keď po uprataní už opakovane asi po 2 dňoch zapne kontrolku a tá svieti stále, kým nezapnem ďalší štart....skúšala som ho dvihnúť a dať pred domček a až potom vypne kontrolku, ale po 2 dňoch opať zasvieti...

    • Veronika Špecialista 20. 1. 2025

      Dobrý deň,
      očistite kontakty na stanici a aj robote, ďalej skúste premiestniť stanicu na iné rovné miesto mimo koberec a vykonajte reset . Pokiaľ sa stále všetko opakuje, odporúčame sa obrátiť na servisnú technickú podporu Xiaomi. Krásny deň

  • Palo 8. 1. 2025

    Nerovnomerné vysávanie popri stenách

    Dobrý deň,
    Mám problém s vysávačom Xiami X20+ a síce, že nedokáže plynule vysávať popri rovnej stene a necháva prázdne miesta, ako keby to považoval za prekážku. Nejaký kus cesty ide rovno, niektorú začne cúvať a vysáva pár centimetrov popri stene.
    Dokonca som v aplikácii nastavil, že môže jemne narážať do stien, ale nie je v tom žiadny rozdiel. Výrobok som reklamoval a druhý úplne nový kus robí to isté.

    • Veronika Špecialista 17. 1. 2025

      Dobrý deň,
      odporúčame zaslať video, aby sa technici na to mohli pozrieť o čo presne ide. Obráťte sa s touto otázkou a videom priamo na servis. Krásny deň

  • Vladimír 25. 12. 2024

    výsuvné rameno

    Dobrý deň, vysávač máme len týždeň, a prestal vysúvať to výsuvné rameno ktorým predtým išiel popri stene. Fungovalo to asi len prvé dva razy, potom už nie.

    • Julia Špecialista 30. 12. 2024

       

      Dobrý den, v tomto případě je nutné robota poslat na reklamaci. Informace o tom, jak při reklamaci postupovat, naleznete zde.: www.robotworld.sk/zaruka-a-reklamacie Hezký den

  • Milan 30. 11. 2024

    Mopovanie

    Zdravím, všetko funguje, len po mopovani ostáva dlažba matná, ako keby na nej zostal nejaký povlak... Čím to môže byť? Vyskúšal som meniť množstvo vody pri mopovani, ale nepomohlo...
    Ďakujem za radu!

    • Klára Špecialista 3. 12. 2024

      Dobrý den,
      doporučujeme čistit mopy v průběhu úklidu vícekrát či je ručně vyprat v detergentu na podlahu, aby na nich trochu ulpělo a podlahu to tak i leštilo. 
      Hezký den

  • Zuzana 21. 11. 2024

    Xiaomi vacuum x20+

    Dobrý deň. Včera mi prišiel vysávač, ale počas ani po upratovaní sa automaticky nevysypal, iba premyval mopy, pritom nadobka na špinu bola úplne plná, keďže mám dvoch psov. V aplikacii to mám podľa mňa zapnuté dobre, ale vysypal sa až keď som dala v aplikacii aby sa vysypal.
    Ako to mám nastaviť v aplikacii aby sa sám vysypaval?
    Ďakujem

    • Erika Špecialista 22. 11. 2024


      Dobrý deň,

      ak je funkcia automatického vysypávania prachu v aplikácii vypnutá, omni stanice nádobu na prach automaticky nevysype.
      Skontrolujte prosím nastavenia v app. S pozdravom Robotworld

  • Rika 21. 11. 2024

    Xiaomi robot vacum x20+

    Dobrý deň vysávač mame asi 2 mesiace doteraz žiaden problém ale zrazu jeden deň zastal pred nabijacou stanicou a nevedel tam zájsť skúsil sme možnosť back to station ale stále behá po celej izbe aj 15 minút a nakoniec netrafi do stanice …
    Nehlási ani žiadnu chybu
    Vopred ďakujem

    • Veronika Špecialista 21. 11. 2024

      Dobrý deň,
      odporúčame skontrolovať a očistiť nabíjacie kontakty robota aj stanice, ďalej dočasne premiestniť stanicu ďalej od zosilňovača či wifi routera, ktorý môže rušiť signál medzi robotom a stanicou. Vykonajte reset robota a dajte ho pred stanicu cc a 1m s pokynom na zaparkovanie späť do stanice. Ak by problém aj napriek tomu pretrvával, bude potrebná servisná prehliadka. Krásny deň

  • Lucia 15. 9. 2024

    X20+

    Dobrý deň,
    Vysávač prestal sať, len chodí hore- dole po byte. Vyčistili sme ho, vymenili vrecko na smeti.
    V čom by mohla byť chyba?
    Ďakujem

    • Erika Špecialista 18. 9. 2024


      Dobrý deň,
      odporúčame skontrolovať nastavenia aplikácie a prípadne reštart.
      Reštart zariadenia alebo aplikácie je často účinný spôsob, ako vyriešiť menšie softvérové chyby, ale ak by problém pretrvával, musí robot na servisnú prehliadku. S pozdravem Robotworld

    • Klára Špecialista 17. 9. 2024

      Dobrý den, v tomto případě je nutné robota poslat na reklamaci. Informace o tom, jak při reklamaci postupovat, naleznete zde.: www.robotworld.sk/zaruka-a-reklamacie
      Hezký den

  • Csaba Duba 1. 9. 2024

    Ako je to s kobercami?

    Dobry den,
    podarilo sa mi nastavit koberce s izbach, ale nikde som sa nedocital, ze ked mam nastavene vysavanie aj mopovanie čo koberce, namočí ich, alebo len vytiahne map a prejde ním?
    Ďakujem vopred za odpoved/pomoc

    • Julia Špecialista 3. 9. 2024

      Dobrý den,
      robot by měl detekovat koberce a automaticky zvedat mopy. Krásný den. 

      • Jozef 13. 9. 2024

        Dobrý deň môžme aj telefonicky

  • Viera 12. 8. 2024

    Problem s Wifi

    Dobrý deň, mam xiaomi X20+. Doteraz bolo vsetko ok, ale zrazu je problem s pripojenim na wifi sieť. Co sa tyka wifi nic sa nezmenilo. Router aj heslo je to isté. Uz som vyskusala vsetko co navrhuju, ale stale sa nevie pripojit k wifi. Neviete mi poradí co este skúsiť? Dakujem

    • Klára Špecialista 13. 8. 2024

      Dobrý den, zkontrolovali jste i frekvenci připojení WiFi? Roboti fungují na 2,4 GHz nikoli na 5 GHz. Je možné, že se vám přepojil na silnější a nyní nereaguje. Pokud by nic nezabralo, robota pošlete na reklamaci, kde ho technici zkontrolují. Informace naleznete zde. Hezký den

      • Jozef 13. 9. 2024

        Dobrý deň chcel by som sa spitat mam týždeň robota xiaomi Vacuum x20+ a začala mi vypisovať chybu nádržky na vodu... Vystavať ide ale mop vôbec nechce spustiť ďakujem pekne ak môžem radšej zavolám.

Vložiť dotaz

Videli ste

Produkt bol pridaný do košíka

Zavrieť

Do košíka

Doprava ZADARMO!

Produkt bol pridaný k porovnaniu

Zavrieť

Porovnať všetko