Prejsť k obsahu | Prejsť k hlavnému menu | Prejsť k vyhľadávaniu
02 / 205 103 00 Po-Pia 9:00—17:00
Dodacie podmienky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
02 / 205 103 00
Po-Pia 9:00—17:00
ROBOT WORLD
Sme špecialisti na predaj robotických pomocníkov - vysávačov, čističov, mopov či kosačiek, a dronov.
Vaše dotazy
Vložiť dotaz
Jo 25. 9. 2024
Xiaomi S10+ problem s mopovanim/davkovanim vody
Dobry den. Vysavac prestal davkovat vodu. Nadrzku som zoparkrat preplachol,ale problem stale pretrvava. Ked na miesto kde sa nadrzka upevnuje nalejem trosku vody, tak prietok do trisiek je viditelny. Predpokladam preto, ze problem je s nadrzkou. Na inych diskusnych forach sa to riesi tiez, ale bezuspesne. Mate prosim nejake riesenie?
Dakujem
Reagovať
Veronika Špecialista 27. 9. 2024
Dobrý deň,
pokiaľ prepláchnutie a zvýšenie intenzity v aplikácii an maximum nepomohlo, bude nutné dať k servisnej prehliadke, či sú upchaté cesty alebo chyba v elektronike. Krásny deň
Reagovať
Adrian 15. 9. 2024
Problem s mapou
Dobry den prajem,
Mam Vacuum S10 a po prvom naskenovani bytu mam 2 miestnosti v sivej farbe a nie su ani označené ako miestosti. Teda tam nejde vysávať.
Ako mám postupovať pri vyriešení tohto problému?
S pozdravom Adrian
Reagovať
Erika Špecialista 18. 9. 2024
Dobrý deň,
v aplikácii vymažte aktuálnu mapu a nechajte vysávač znovu naskenovať byt. Nové skenovanie by malo správne rozpoznať miestnosti. Reštartujte vysávač a aplikáciu. S pozdravem Robotworld
Reagovať
Peter 7. 8. 2024
Xiaomi robot S10+
Robot stále píše chybu že je nadrzka na odpad vložená nesprávne ale vložená je správne už som aj všetko vyčistil aj som skúsil reset a stále píše Dust compartment has not been installed.
Reagovať
Veronika Špecialista 8. 8. 2024
Dobrý deň,
pokiaľ je všetko správne nasadené a vyčistené, vykonali ste reset robota a stále problém pretrváva, odporúčame servisnú prehliadku. Krásny deň
Reagovať
Nada 25. 7. 2024
spárovanie s telefonom
Dobrý deň,
mám problém so spárovaním telefónu s vysávačom. V aplikácii dám aj manuálne pridanie vysávača - na vysávači nemám žiaden QR kód, ale nenájde mi žiadne zariadenie (hoci predtým dám zresetovanie wifi vysávača). Neviete mi prosím poradiť ako to spárovať?
Reagovať
Veronika Špecialista 31. 7. 2024
Dobrý deň,
nainštalujte si aplikáciu MI Home, skúste si účet a vyberte váš model z ponuky v aplikácii. Ak sa Vám nepodaří párovať, odporúčame resetovať na robota a opakovať. Odporúčame si ešte skontrolovať podporu operačního systému a verzie vášho telefonu. Krásny deň
Reagovať
Jan 4. 6. 2024
Vysávanie +milovanie
Ahojte mám taký menší problém. dá sa tento vysávač používať len tak že stlačim gombík a začne vysávať ?(na xiaomi mi robot vacum ) to tak fungovalo ale túto keď stlačim gombík na vysávanie tak vôbec neberie ohľad na uložené údaje v aplikácii a začne vysávať v silent mode bez mopovania..tento vysávač teda sa dá zapínať len cez aplikáciu ?
Vysávač xiaomi robot vacum s10
Reagovať
Filipe Špecialista 6. 6. 2024
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Ano, pokud je vysavač spuštěn metodou manuální, tak bude vysávat bez ohledu na nastavení aplikace/mapy. V tomto případě doporučujeme vysavač spouštět pouze přes aplikaci pro nejideálnější uklízení. Hezký den.
Reagovať
Peter Milowsky 21. 4. 2024
Nabijanie
Máme v krátkej dobe už druhý model,kde v aplikácii píše,baterka plná,ale nabité je len na 10%.
Je chyba v aplikácii?
Reagovať
Veronika Špecialista 22. 4. 2024
Dobrý deň,
dáta z aplikácie nemusia byť správne, aktuálny stav je vždy na robote, prenos môže byť chybný. tu by sme odporučili reštartovať a aktualizovať aplikáciu, potom sa dáta aktualizujú správne. Krásny deň
Reagovať
Diana 10. 4. 2024
Dobrý deň chcela by som sa opýtať že čo sa mohlo stať že odrazu mi vysávač nevyypuje do stanice doteraz to robil...dá sa to nejako nastaviť žeby bolo niečo pre kliknite alebo ako alebo dá sa nastaviť že vysypať vysávač že ho skúsim poslať cielene len vysypať sa ?
Reagovať
Veronika Špecialista 12. 4. 2024
Dobrý deň,
odporúčame skontrolovať nasávanie a priechod do zásobníka. V aplikácii môžete robota nasatviť aby sa zakaždým vyprázdnil po nabehnutí do stanice, takže skontrolujte si nasatvenie v aplikácii. Krásny deň
Reagovať
Barbora 3. 4. 2024
Nezobrazovanie mapy v aplikácii S10
Dobrý deň. Prosím o radu, vysávač mám spárovaný v aplikácií, viem ho zapnúť, vypnúť aj ovládať. Žiaľ, nezobrazuje mi mapu. Telefón ma OS Android (model Xiomi 12 Lite). Priateľov telefón mapu vidí (OS Android - Samsung). Viete mi poradiť, kde môže byť problém?
Reagovať
Veronika Špecialista 4. 4. 2024
Dobrý deň,
ak sa mapa prepisuje na inom zariadení, problém hľadajte skôr v telefóne nie vo vysávači. Skontrolujte nasatvenie telefónu a či je podporovaný systémovo. Prípadne sa obráťte na technickú podporu Xiaomi, aby preverili vhodnosť Vášho mobilného zariadenia s aplikáciou. Krásny deň
Reagovať
Barbora 4. 4. 2024
Ďakujem veľmi pekne za odpoveď. Pekný deň.
Reagovať
Martin 25. 3. 2024
Xiaomi S10+ problém s mopovanim
Dobrý deň, nás vysávač Xiaomi S10+ nepúšťa vodu aj napriek tomu že nádržka na vodu je plná. V čom môže byť problém a ako ho odstrániť. Vysávač je v záruke.
Za odpoveď vopred ďakujem
Reagovať
Veronika Špecialista 17. 5. 2024
Dobrý deň,
môže ísť len o upchatie priechodu od čerapdla alebo k chybe elektroniky. Odporúčame nasatvenie vlhčenia na maximum, opakované prepláchnutie nádobky na čistú vodu teplú vodu a reset robota. Ak by sa stav nezmenil, bude nutná servisná prehliadka. Krásny deň
Reagovať
Filipe Špecialista 26. 3. 2024
Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. Bohužel v tomto případě Vám můžeme pouze doporučit vysavač na reklamační prohlídku, jelikož dávkování vody z Vaší strany nejde jakkoliv afektovat pokud se stane chyba takovéhoto stylu.
Reagovať
Peter 10. 3. 2024
S10
Zdravím!
Mám 2 otázky:
1.) Môžem naliať do nádobky na vodu aj čistiaci prostriedok na mopovanie?
2.) Veľké zrkadlo na posuvných dverách senzor vyhodnocuje ako ďalšia miestnosť a zadá si ho do mapy. Je to takto v poriadku?
Ďakujem.
Reagovať
Veronika Špecialista 12. 3. 2024
Dobrý den,
1. do nádobky na vodu nepřidávejte žádný mycí prostředek, používejte pouze čistou měkkou nebo destilovanou vodu, předejte tím ucpání čerpadla nebp trysek nádbky.
2. ano, je to normální, robot pokud přijede k zrcadlu prokresluje prostor přes odraz v zrcadle, během úklidu vyhodnotí, že prostor tím směrem nepokračuje a bude tento prokres ignorovat. Nebo můžete rovnou robotu zakázat prostor u zrcadla pomocí virtuální stěny a tím předejít opakovanému pokusu najíždění a narážení do zrcadla. Krásný den
Reagovať
Eliška 23. 2. 2024
Ďalšia miestnosť
Dobrý deň, mám robot nastavený na jednu miestnosť (celé poschodie), na ďalšom poschodí chcem nastaviť ďalšiu miestnosť,ale nedarí sa mi to, vždy mi odpáruje aj tú prvú miestnosť. V aplikácii mám možnosť pridať ďalšiu miestnosť,ale nejde mi to,ako mám postupovať? Ďakujem za odpoveď.
Reagovať
Lukáš Špecialista 23. 2. 2024
Dobrý deň, presuňte robotický vysávač a dok do nového prostredia, zapojte dokovaciu stanicu a pripojte robotický vysávač k doku. Otvorte aplikáciu Mi Home - pravý horný roh - Settings - Map Management - kliknite na Create Map v zozname máp. Odporúčame vytvoriť 2. alebo 3. mapu pomocou funkcie Quick Map Build function. Po úspešnom uložení mapy, ak potrebujete vyčistiť podlahu, presuňte robotický vysávač na podlahu blízko východiskového umiestnenia mapy a ručne vyberte zodpovedajúcu mapu v zozname APP-Map, aby ste mohli začať upratovať.
Ak nechcete základňu presúvať do nového prostredia, stačí presunúť robotický vysávač do nového prostredia otvorením aplikácie Mi Home - Settings - Map Management - kliknite na Create Map. Po vytvorení mapy, ak potrebujete vyčistiť podlahu, presuňte robotický vysávač na toto miesto a ručne vyberte zodpovedajúcu mapu v zozname App-Map, aby ste mohli začať upratovať. Pretože tu nie je žiadna dokovacia stanica, robotický vysávač začne vysávať/mopovať bez toho, aby sa vracal k stanici.
Reagovať
Eliška 23. 2. 2024
Ďakujem
Reagovať
Nikoleta Agrebi 23. 2. 2024
Zvuk
Dobry den, prosim ako vypnem zvuky? Nechcem aby vysavac rozpraval, dcera sa ho boji. Dakujem vopred.
Reagovať
Lukáš Špecialista 23. 2. 2024
Dobrý deň, hlas by mal ísť vypnúť v aplikácii v nastavení robota. Mala by tam byť možnosť: Voice on/off
Reagovať
Jana 4. 2. 2024
Virtualna stena/zakazana zona Xiaomi S10
Dobry den.Da sa na tomto modeli Xiaomi S10 nastavit v appke virtualna stena?Ak ano,ako?
Reagovať
Lukáš Špecialista 5. 2. 2024
Dobrý deň, virtuálnu stenu je možné nastaviť v aplikácii v sekcii nastavení pod map managment - virtual wall and restricted area.
Reagovať
Monika 30. 1. 2024
Mopovanie
Dobry deň, vysávač vysáva super. Poraďte prosím ale ako mopovat.Po odstránení krytu vyberiem tu čiernu nadobku, odstránim prachových filter a potom čo? Kam naliať vodu?
Tu handričku vieme že mame navlhcit.
Ďakujem za odpoved.
Reagovať
Lukáš Špecialista 31. 1. 2024
Dobrý deň, čiernu nádobku vyberiete a nalejete vodu do príslušnej časti. V jej vrchnej časti je gumový uzáver, ten otvorte, a po doplnení vody uzavrite. Nádobku vrátite späť. Filter v nádobke ponechajte, odstraňuje sa iba pri čistení nádobky alebo filtra.
Reagovať
Ela 18. 1. 2024
Ako vypnut funkciu mopovanie xiaomi robot vacuum s10+
Dobry den , model xiaomi robot vacuum s10 plus.Apka mi ponuka moznost zvolit iba vysavanie alebo vysavanie s mopovanim.Potrebujem denne vysavat,mopujem raz za tri dni.Bohuzial mi nejde v apke aktivovat samotnu funkciu “vysavanie” Riesim to teraz tak ze do nadrzky nedam vodu. Prosim o radu .Dakuem
Reagovať
Michal Špecialista 18. 1. 2024
Dobrý deň, čo presne znamená nejde vysávanie? Najlepšie keď nám pošlete screen z aplikácie.
Reagovať
Janka 12. 1. 2024
Pripojenie
Dobrý deň, mám problém s pripojením. Chvíľu to trvalo, ale vysávač sa mi podarilo spárovať s wifi aj s app aj všetko čo treba. Vysával prvýkrát, všetko super. Po vojdení do nabíjacieho docku po chvíli (berme max 3-5 min) začne svietiť na žlto a v aplikácii sa s ním nič nedá robiť, pretože ho zobrazuje offline. Od vtedy sa snažím ho vymazať a znovu pridať do app s miernymi zmenami či už zmena názvu wifi aby neobsahovalo & a podobne, ale vždy rovnaký problém, akonáhle dôjde do stanice, po chvíli je offline. Neviete čo môžem mať zle nastavené? Ďakujem
Reagovať
Lukáš Špecialista 12. 1. 2024
Dobrý deň, podľa popisu správania robota ho odporučíme zaslať na reklamáciu.
Reagovať
Ivana 6. 12. 2023
Pripojenie
Dobrý deň, môj mobil sa nevie spárovať s vysávačom. Skúsila som ho resetovat podľa návodu, teraz bliká na žlto čo podľa manuálu znamená chybu. Ako to mám vyriešiť?
Reagovať
Lukáš Špecialista 7. 12. 2023
Dobrý deň, pokiaľ nefunguje pripojenie podľa manuálu a pokynov v aplikácii, tak odporučíme vyskúšať pripojenie cez iný mobilný telefón, prípadne aj na inej wi-fi sieti. Tiež nezabudnite mať vypnuté dáta v telefóne. A pre istotu pred ďalším párovaním resetujte vysávač do továrenského nastavenia (aby neblikal na žlto). Ak nič z toho nepomôže, tak bude treba riešiť reklamáciou vysávača.
Reagovať
Milan 3. 11. 2023
Koberec
Dobrý deň,
koberce tiež vysaje ? Vyjde na koberec bez problémov ?
Reagovať
Lukáš Špecialista 6. 11. 2023
Dobrý deň, tento model zvládne povysávať aj koberce. Vyjdenie na koberec by nemal byť problém, zvládne prekonať nerovnosť vysokú približne 1,5 cm.
Reagovať
Lenka 18. 7. 2023
S10
Dobrý deň máme robot s10 a jediný problém je že nevydáva časť koberca v detskej izbe kde je čierna farba. (Koberec so zebrou) vždy miesto kde je čierna farba obíjde. Nerozumiem tomu vedeli by ste mi prosím poradiť?
Reagovať
Lukáš Špecialista 18. 7. 2023
Dobrý deň, senzory vyhodnotia čiernu farbu ako prekážku. Čierny povrch bohužiaľ nedokáže vysávač povysávať a nemáme pre toto žiadne riešenie.
Reagovať
Silvia 25. 11. 2023
Dobrý deň, má rovnaký problém aj model xiaomi X10?
Reagovať
Veronika Špecialista 28. 11. 2023
Dobrý deň, čierna farba je u väčšiny robotov braná ako prepad, diera, a z bezpečnostných dôvodov je robot zastavený a nedokáže ďalej pracovať. Pokiaľ Váš model povrch takto vyhodnocuje, nie je žiadne riešenie, ako toto obísť, pretože senzory, ktoré ho zastavujú sú nutné pre bezpečnú prevádzku v priestore. Krásny deň
Reagovať
Vložiť dotaz