Prejsť k obsahu | Prejsť k hlavnému menu | Prejsť k vyhľadávaniu
02 / 205 103 00 Po-Pia 9:00—17:00
Dodacie podmienky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
02 / 205 103 00
Po-Pia 9:00—17:00
ROBOT WORLD
Sme špecialisti na predaj robotických pomocníkov - vysávačov, čističov, mopov či kosačiek, a dronov.
Vaše dotazy
Vložiť dotaz
Dominika 18. 4. 2024
Vymazana mapka
Dobrý deň,
rada by som sa opýtala, či sa viem nejaký spôsobom dostať späť k omylom vymazanej mapke domu. Keďže máme prahy, museli sme vysávač dosť pracne a náročne nechať zmapovať dom do 1 mapky a bolo by to veľmi komplikované robiť nanovo.
Ďakujem!
Pekný deň,
D.
Reagovať
Filipe Špecialista 19. 4. 2024
Dobrý den, děkujeme za Váš zájem. Bohužel v tomto případě budete muset proces zopakovat, jelikož vrácení vymazené mapy není možná funkce této mobilní aplikace. Hezký den.
Reagovať
Peter 6. 12. 2023
Neposiela správy
Dobrý deň.
Mám nastavené vysávanie v určitú dobu. Vysávač mi posielal správy o začatí a ukončení vysávania. Odrazu ich prestal posielať a neviem to obnoviť. Teraz neviem či vysaval alebo nie. Ako to mám urobiť aby ich zase posielal?
Reagovať
Ivana 8. 10. 2023
Robot neumýva
Dobrý deň, robot neumýva, po spustení ohlási "check water tank". Nádoba je naplnená, robot v záruke.
Ďakujem
Reagovať
Lukáš Špecialista 9. 10. 2023
Dobrý deň, odporučíme očistiť kontakty ako na nádobke, tak aj na robotovi. Pokiaľ by toto nepomohlo, tak bude treba riešiť reklamáciou vysávača.
Reagovať
Lenka 1. 10. 2023
35 % a odchádza sa nabíjať..
Dobrý deň,
Vysávač pri 35 % odchádza do nabíjačky , pravdepodobne to bude opotrebovaná batéria? Máme ale predĺženú záruku na 5 rokov, je možné ho preto reklamovať alebo nám reklamáciu neuznajú a musíme batériu zakúpiť samy?
Ďakujem
Reagovať
Lukáš Špecialista 2. 10. 2023
Dobrý deň, v tomto prípade sa určite odporučíme obrátiť priamo na spoločnosť, u ktorej máte predĺženú záruku zakúpenú. Bude záležať na daných podmienkach zmluvy o predĺženej záruke, ale väčšinou sa táto záruka na kapacitu batérie nevzťahuje.
Reagovať
Gabriel 9. 5. 2023
Problém
Dobrý deň,chcem sa spýtať mám vysávač roborock S5...pred pol rokom som menil baterku pretože už vysávač nezvládol naraz povysávať celý dom, vždy sa musel ísť dobiť a potom pokračoval...po výmene baterky to bolo o niečo lepšie ale teraz mám znovu problém a to že ak je vybitý nejde sa dobiť ako predtým (zahlásil battery is low...)a po dobytí nepokračuje vo vysávaní...TERAZ ZOSTANE NA MIESTE A UPLNE SA VYPNE ...musím ho zobrať na nabíjačku,zapne sa úvodná melódia a zahlási charging...žeby to bola opäť batéria či čo stým môže byť?ďakujem za odpoveď
Reagovať
Lukáš Špecialista 9. 5. 2023
Dobrý deň, podľa popisu to naozaj vyzerá opäť na pokles kapacity batérie a odporučili by sme batériu skúsiť reklamovať u svojho predajcu
Reagovať
Adriana 8. 4. 2023
Mopovanie
Dobrý deň,nemam zatial nainštalovanu aplikáciu a chcela by som spustit mopovanie.Viem to aj bez aplikacie? Ďakujem
Reagovať
Lukáš Špecialista 11. 4. 2023
Dobrý deň, mopovanie by sa malo spustiť automaticky po naplnení zásobníka vodou a pripevnení mopovacej podložky s textíliou.
Reagovať
Kika 18. 2. 2023
Čiastočne mopovanie
Dobry den,
Mop nam odtaciatku mopuje nie celou plochou mopu ale len tou strednou častou. Teda ked sa pozriete do svetla na zmopovanú podlahu, vidíte 5 cm pas zmopovaný a vedla 5 cm pás nezmopovamy. Kde by mohol byt problem,? Mop mame prichytený urcite dobre. Ako keby to nevedelo mop pritlacit celou plochou, alebo nefungujú bočné trysky? (Ak ich tam je viac? ) dakujem
Reagovať
Martina Špecialista 20. 2. 2023
Dobrý deň, mopovaciu textíliu je dobré pred použitím trošku navlhčiť, následne sa bude voda dostávať na celú plochu utierky od prostriedku, kde sú trysky. Ďalej skúste v mobilnej aplikácii nastaviť vyšší prietok vody.
Reagovať
Veronika 23. 1. 2023
Slabsie vysavanie
Dobry den, v poslednom case som si vsimla, ze niekedy je handricka na mope extremne plna chumacov prachu (ako ked mokrou handrou prejdete po dlho neutieranom nabytku). Najprv som si myslela, ze je to z dovodu dlhsieho nevysavania, ked sme boli mimo a satie bolo na Balanced. Cize asi nestihal vysavat. Avsak, stalo sa mi to aj po vysavani obden a aj pri vysavani na Turbo. vysavac mam len rok.
Reagovať
Martina Špecialista 23. 1. 2023
Dobrý deň, toto sa môže stať, ak pustíte vysávanie spoločne s vytieraním naraz a robot neupratuje pravidelne v nejakom intervale (najlepšie 2-3x do týždňa)
Odporučili by sme teda najprv vysávať a potom dodatočne púšťať mop. V aplikácii skúste nastaviť vyšší prietok vody a vyšší sací výkon. Ďalej skontrolujte mopovaciu utierku, či nie je už dosť opotrebovaná a poprípade ju vyčistite od všetkých nečistôt, alebo vymeňte za novú.
Reagovať
Veronika 19. 12. 2022
Neustála hláška o obnoveni nastavenia po 5min.
Prosim Vás o radu. Dnes som resetovala Roborock a neustále mi hovorí hlásku o "obnoveni nastavení po 5minutach..." Nereaguje na nic.
Dakujem
Reagovať
Martina Špecialista 20. 12. 2022
Dobrý deň, skontrolujte, či po Vás aplikácia nevyžaduje novú aktualizáciu. Ak áno, urobte ju. V prípade, že by problémy aj naďalej pretrvávali, skúste aplikáciu preinštalovať a znovu napárovať na robota.
Reagovať
Jana 14. 12. 2022
Hláška zablokovaný filter
Dobrý deň. Opätovne aj po výmene nového filtra mi vysávač hlási blokovaný filter-nádobka na odpad je prázdna ani v kefach nie je nič zaseknuté, no vysávač zpomalí rýchlosť. Nemôže byť problém s nejakým sensorom?
Vopred ďakujem
Reagovať
Martina Špecialista 14. 12. 2022
Dobrý deň, skúste vykonať ešte reset robota. Ďalej skontrolujte v mobilnej aplikácii opotrebovanie jednotlivých dielov - nájdete pod položkou Maintenance. Pokiaľ to bude nutné, položky jednotlivo resetujte.
Reagovať
Jana 14. 12. 2022
Super-ďakujem. Áno v maintenance boli tieto časti už po odporúčanej životnosti.
Reagovať
michal 15. 8. 2022
roborock s5max
dobry den, mam problem s roborock s5 max pri cisteni sa v polke pomyselnej priamky zacne tocit dookola a potom pokracuje dalej. primly po ktorych prechadza nie su symetricke. senzory som skusal cistit dakujem
Reagovať
Martina Špecialista 16. 8. 2022
Dobrý deň, poradili by sme ešte vykonať reset robota a nové načítanie mapy. Pokiaľ ani to nepomôže, odporučili by sme robota reklamovať.
Reagovať
Veronika 12. 7. 2022
Samovolne meni poziciu doku
Dobry den. Po spusteni aplikacie je na mape dok aj robot kde je umiestneny. Po zaslani upratat zonu alebo do miestnosti vyjde z doku zahlasi positioning a dok aj vysavac je na mape zrazu v inej miestbosti
Dok je odvzdy na tom istom mieste a nemenilo sa jeho stanovisko. Dakujem za odpoved
Nema este ani rok.
Reagovať
Lukáš Špecialista 12. 7. 2022
Dobrý deň, odporučíme vyskúšať reset robota do továrenského nastavenia a vykonať nové mapovanie priestorov.
Reagovať
jana g 17. 1. 2022
ukoncil cinnost :)
Dobry den, po dvoch rokoch proste prestal vysavac fungovat, nereaguje na nic... viete mi poradit minimalne servisne stredisko? dakujem
Reagovať
Lukáš Špecialista 18. 1. 2022
Dobrý deň, podľa popisu by mohol byť problém v batérii - odporučíme vyskúšať jej výmenu. O žiadnom pozáručnom servisnom stredisku bohužiaľ nemáme informáciu – jedine vyskúšať hľadať na internete.
Reagovať
Michal 3. 1. 2022
Prechod medzi izbami
Dobry den.
Chcem sa spytat ci tento vysavac prejde aj prah vysoky 2cm
Ak nie aky by ste popripade doporucili
Dakujem za vasu odoved
Reagovať
Martina Špecialista 5. 1. 2022
Dobrý deň, po odskúšaní môžeme povedať, že robot zvládne prejsť aj prekážku do výšky 2 cm.
Reagovať
Eva 20. 12. 2021
Dvojité vysavanie
Dobrý deň. Chcela by som sa opýtať.
Náš vysávač prechádza miestnosť dvakrát, ako keby zľava doprava a potom kolmo na tento smer, čiže ako keby zhora dole. Takto prejde všetky miesta vlastne dvakrát. Robí to ale len v dvoch miestnostiach, nastavený je jeden cyklus umývania. V čom môže byť problém. Ďakujem.
Reagovať
Martina Špecialista 21. 12. 2021
Dobrý deň, pokiaľ robot mopuje jedno miesto dvakrát, skontrolujte, či nemáte nastavené zónové čistenie. V prípade, že žiadne čistenie konkrétnej oblasti nie je nastavené, poradili by sme vykonať reset Wi-Fi robota. Skúste tiež nastaviť inú intenzitu prietoku vody pri mopovaní.
Reagovať
Natália 13. 2. 2022
Dobrý den, mam ten istý problem. Vysavac vysava dva krat, ked jazdi vytvori mriezku. To robi iba v jednej miestnosti, v ostatnych povysava iba na 1x. Ide iba o vysavanie bez mopovania. Hladala som, ci tam nieje funkcia na dvojite vysavanie, ale nenasla asom, viete poraidt. Dakujem
Reagovať
Martina Špecialista 15. 2. 2022
Dobrý deň, áno, táto možnosť dojitého upratovania v mobilnej aplikácii je, ale vzťahuje sa na celkový otvorený priestor. Nie je možné zvoliť iba jednu miestnosť, kde by robot začal dvojité upratovanie. Poradili by sme vykonať reset mapy.
Reagovať
Zuzana 30. 10. 2021
Mop nemopuje
Dobrý deň,
Po nejakom čase používania vysávač nemopuje. Vysávač sa tvári, že mopuje, ale v skutočnosti nemopuje. Skúšali sme aj reset do továrenských nastavení. Po prvom resete to pomohlo, ale následne už nie.
Ďakujeme za každú radu.
S pozdravom,
Zuzana
Reagovať
Martina Špecialista 1. 11. 2021
Dobrý deň, poradili by sme zvoliť v nastavení aplikácie vyšší prietok vody. Pokiaľ to nepomôže, skontrolujte odvzdušňovacie otvory v nádobke, či nie sú upchaté a poprípade ich vyčistite.
Reagovať
Zuzana 7. 12. 2021
Dobrý deň, prietok máme nastavený na najvyšší stupeň, skontrolovali sme odvzdušňovacie otvory a sú čisté a priechodné. Opäť sme aj skúsili reset do továrenských nastavení. Vysávač bez zmeny, ďalej nemopuje. Ďakujeme. Zuzana
Reagovať
Lukáš Špecialista 13. 12. 2021
V tomto prípade odporučíme riešiť reklamáciou robota u svojho predajcu.
Reagovať
Chupáčová Chupáčová 15. 3. 2021
Dobry den vysavac sa mi nedokaze rozbehnut ked zapnem vysavanie vsetko islo v poriadku . Teraz zacne fucat stehinky sa tocia ale stoji na mieste a zhasne.
Reagovať
Lukáš Špecialista 15. 3. 2021
Dobrý deň, odporúčame urobiť reset do továrneho nastavenia podľa manuálu. Ak nepomôže, bude potrebné reklamovať u svojho predajcu.
Reagovať
Jitka 15. 3. 2021
Ďakujem za odpoveď skúšala som, nepomohlo riešim už reklamáciu
Reagovať
Michal 27. 11. 2020
Viacero poschodí
Dobrý deň, zvládne vysávač viacero poschodí? Dokáže si ich uložiť? Ďakujem.
Reagovať
Holsa 15. 11. 2020
Nárazník v laserovej navigačnej veži
Dobrý deň chcem sa informovať ci je
Roborock S5 Max model roku 2020 s Nárazníkom v laserovej navigačnej veži
Reagovať
Holsa 15. 11. 2020
Nárazník v laserovej navigačnej veži
Dobrý deň chcem sa informovať ci je
Roborock S5 Max model roku 2020 s Nárazníkom v laserovej navigačnej veži
Reagovať
Martina Špecialista 16. 11. 2020
Dobrý den, robot díky laserové navigaci detekuje překážky a předměty, kterým se dostatečně vyhne. Díky digitálnímu nárazníku nenaráží do nábytku.
Reagovať
Vložiť dotaz