Prejsť k obsahu | Prejsť k hlavnému menu | Prejsť k vyhľadávaniu
02 / 205 103 00 Po-Pia 9:00—17:00
Dodacie podmienky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
02 / 205 103 00
Po-Pia 9:00—17:00
ROBOT WORLD
Sme špecialisti na predaj robotických pomocníkov - vysávačov, čističov, mopov či kosačiek, a dronov.
Vaše dotazy
Vložiť dotaz
Patrik 8. 7. 2022
virtualna stena
Dobrý deň, chcel by som sa informovať, ako je možné, že po vytýčení virtuálnej steny/zóny my prvý krát vysávač ide len po túto časť, čo je správne ale pri ďalšom vysávaní už ide za zakázanú zónu a vysáva aj tú. Nepomohlo ani nové zmapovanie, ani nové vytýčenie zakázanej zóny. Stále sa tento problém opakuje.
Ďakujem.
Reagovať
Martina Špecialista 11. 7. 2022
Dobrý deň, tento model zvládne uložiť iba jednu aktuálnu mapu upratovania, do ktorej je možné nastaviť zakázané zóny upratovania či virtuálnu stenu. Pokiaľ je upratovanie robota prerušené alebo je robot v priebehu upratovania prenesený na iné miesto, uložená mapa sa automaticky zmaže a robot si začne vytvárať mapu novú. Musí tiež vždy vychádzať z rovnakého miesta z dobíjacej stanice.
Reagovať
Martin 2. 2. 2022
urcenie miesta vysavania
Dobry den. Chcel by som sa opytat ci neviete pricinu mojho problemu s vysavacom . Vysavacu zadam miestnost v dome - ktoru chcem aby povysaval a on vzdy zacne na novo nacitavat cely dom od znovu . Skusil som na novo pripojenie na wifi a nic . nejaka rada ? dakujem
Reagovať
Lukáš Špecialista 3. 2. 2022
Dobrý den, dopourčím provést reset robota a přemístění dobíjecí základny. Pokud bude problém přetrvávat, tak bude nutná reklamace a přehrání softwaru.
Reagovať
Vlado 30. 1. 2022
Novsi model - Alternativna iOS aplikacia?
Zdravim,
kupil som si Mi Robot Vacuum-Mop 2 Ultra EU, je to vynikajuci stroj, ale aplikacia Mi Home je hotove sialenstvo... Nejestvuje nejaka alternativna aplikacia pre iOS aj bez pripadneho mopovania?
Dakujem
Reagovať
Lukáš Špecialista 31. 1. 2022
Dobrý den, bohužel žádná alternativní aplikace neexistuje.
Reagovať
Michaela 1. 12. 2021
Vysavač nefunguje
Dobrý deň, vysávač už asi 2 týždne vypisuje že je offline. Wifi ide určite, aj sme ho dali do továrenského nastavenia a nič. Môže to byť poslednou aktualizáciou appky? Viete nám poradiť prosím vás? ďakujem
Reagovať
Lukáš Špecialista 1. 12. 2021
Dobrý deň, odporučíme vyskúšať preinštalovať aplikáciu a prípadne aj vypnúť wi-fi router na cca. 1 min. zo siete. Potom vykonať nové párovanie robota.
Reagovať
Andrea 26. 11. 2021
No mop zone
Dobrý deň,
je možné pri tomto type nastaviť zónu, kde vysávač síce povysáva, ale nevymopuje? (malé koberce) Ďakujem
Reagovať
Lukáš Špecialista 27. 11. 2021
Dobrý den. Ano, tento model tuto funkci podporuje,
Reagovať
Andrea 27. 11. 2021
Ďakujem za odpoveď, používame aplikáciu MiHome, ale nevieme to tam nastaviť. Vedeli by ste nám poradiť? Ďakujem
Reagovať
Katrin Špecialista 28. 11. 2021
Dobrý deň, v prípade problémov nás prosím kontaktujte na našej zákaznickej linke.
Reagovať
Lubomir 1. 10. 2021
Vysavac nemopuje
Dobry den,
robot funguje ako ma v rezimoch vysavania aj kombi 2v1 ale nechce samosttne mopovat, po navoleni rezimu pise ze nainstalovt nadobku na vodu, ktora tam vsak je
Dakujem za radu
Reagovať
Lukáš Špecialista 4. 10. 2021
Dobrý deň, pre režim mopovanie je potrebné zakúpiť nádobku na vodu. Inak môžete voliť iba režim vysávania s mopovaním.
Reagovať
Julius 4. 8. 2021
Čierna farba
Dobrý deň, chcel by som sa opýtať ci navigácia tohto vysávača nemá problém s tmavou podlahou. Niekde som čítal ze s tým majú senzory problém a nevedia sa koli tomu orientovať v priestore.
Ďakujem
Reagovať
Lukáš Špecialista 4. 8. 2021
Dobrý deň, v prípade, že je podlaha len tmavá, tak by si s ňou mal vysávač poradiť. Problémy sú s naozaj čiernou farbou alebo pri prechode zo svetlej na veľmi tmavú - šachovnica.
Reagovať
Julius 4. 8. 2021
Ďakujem za odpoveď
Reagovať
Barbora 26. 7. 2021
Reklamacia
Dobry den.
Chcem si kupit od vas vysavac.
Ako je to potom s reklamaciou,ak sa pokazi,kam ho treba odniest?
Dakujem.
Juskova
Reagovať
Lukáš Špecialista 26. 7. 2021
Dobrý deň, postupuje sa podľa nášho reklamačného poriadku. V skratke - bude potrebné zaslať poštou do Česka (v prípade uznania reklamácie Vám poštovné samozrejme preplatíme).
Reagovať
Barbora 28. 7. 2021
Dakujem velmi pekne za odpoved.
Reagovať
Robo 19. 5. 2021
Dobrý deň,
Chcem sa spýtať, kúpil som robota, vyskúšal, fungoval dobre. Potom sa dostal do režimu " standbay" a odvtedy nereaguje. Ani cez tlačidlo zapnutia a ani cez aplikaciu.
Ďakujem za odpoveď
Reagovať
Martina Špecialista 20. 5. 2021
Dobrý deň, poradili by sme vyskúšať vykonať reset robota. Ten vykonáte stlačením tlačidla DOCK po dobu aspoň 5 sekúnd, kým nebudete počuť Factory settings will be restored. Opäť stlačte tlačidlo DOCK po dobu 5 sekúnd až začujete Restoring factory settings. Potom budete počuť Factory setting restored succesfully. Tým by malo dôjsť k továrenskému nastaveniu a potom by nemal byť problém robota spustiť. Ak by Vaše problémy aj naďalej pretrvávali, odporučili by sme zaslanie robota k reklamácii.
Reagovať
Lucia 26. 2. 2021
Mi robot
Prosím Vás o radu, kúpila som tento vysávač všetko som nainštalovala podľa návodu aj aplikáciu aj začal vysávať a mapovať ale nezmapuje všetky miestnosti, prečo???
Reagovať
Lukáš Špecialista 27. 2. 2021
Dobrý den, pokud robot nezmapuje kompletně celý prostor, tak doporučujeme mapu kompletně smazat a přemístit základnu.
Reagovať
lubo 17. 8. 2020
Rozhodujem sa medzi vysavačmi Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 1C a Vacuum Mop Pro. Rozdiel 100euro. Čo za tých 100 eur navyše dostanem? respektíve v čom je výhoda toho drahšieho? Je schopný ten lacnejší presne zmapovať celý 3i byt? Ak ano, tak v čom je ten Mop Pro lepší?
Dakujem
Lubo Konečný
Reagovať
Vložiť dotaz