Prejsť k obsahu | Prejsť k hlavnému menu | Prejsť k vyhľadávaniu

Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro - black

Dotazy pre Robotický vysávač Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro - black

Späť na detail

Vaše dotazy

Vložiť dotaz

  • Patrik 8. 7. 2022

    virtualna stena

    Dobrý deň, chcel by som sa informovať, ako je možné, že po vytýčení virtuálnej steny/zóny my prvý krát vysávač ide len po túto časť, čo je správne ale pri ďalšom vysávaní už ide za zakázanú zónu a vysáva aj tú. Nepomohlo ani nové zmapovanie, ani nové vytýčenie zakázanej zóny. Stále sa tento problém opakuje.
    Ďakujem.

    • Martina Špecialista 11. 7. 2022

      Dobrý deň, tento model zvládne uložiť iba jednu aktuálnu mapu upratovania, do ktorej je možné nastaviť zakázané zóny upratovania či virtuálnu stenu. Pokiaľ je upratovanie robota prerušené alebo je robot v priebehu upratovania prenesený na iné miesto, uložená mapa sa automaticky zmaže a robot si začne vytvárať mapu novú. Musí tiež vždy vychádzať z rovnakého miesta z dobíjacej stanice.

  • Martin 2. 2. 2022

    urcenie miesta vysavania

    Dobry den. Chcel by som sa opytat ci neviete pricinu mojho problemu s vysavacom . Vysavacu zadam miestnost v dome - ktoru chcem aby povysaval a on vzdy zacne na novo nacitavat cely dom od znovu . Skusil som na novo pripojenie na wifi a nic . nejaka rada ? dakujem

    • Lukáš Špecialista 3. 2. 2022

      Dobrý den, dopourčím provést reset robota a přemístění dobíjecí základny. Pokud bude problém přetrvávat, tak bude nutná reklamace a přehrání softwaru. 

  • Vlado 30. 1. 2022

    Novsi model - Alternativna iOS aplikacia?

    Zdravim,
    kupil som si Mi Robot Vacuum-Mop 2 Ultra EU, je to vynikajuci stroj, ale aplikacia Mi Home je hotove sialenstvo... Nejestvuje nejaka alternativna aplikacia pre iOS aj bez pripadneho mopovania?
    Dakujem

    • Lukáš Špecialista 31. 1. 2022

      Dobrý den, bohužel žádná alternativní aplikace neexistuje. 

  • Michaela 1. 12. 2021

    Vysavač nefunguje

    Dobrý deň, vysávač už asi 2 týždne vypisuje že je offline. Wifi ide určite, aj sme ho dali do továrenského nastavenia a nič. Môže to byť poslednou aktualizáciou appky? Viete nám poradiť prosím vás? ďakujem

    • Lukáš Špecialista 1. 12. 2021

      Dobrý deň, odporučíme vyskúšať preinštalovať aplikáciu a prípadne aj vypnúť wi-fi router na cca. 1 min. zo siete. Potom vykonať nové párovanie robota.

  • Andrea 26. 11. 2021

    No mop zone

    Dobrý deň,
    je možné pri tomto type nastaviť zónu, kde vysávač síce povysáva, ale nevymopuje? (malé koberce) Ďakujem

    • Lukáš Špecialista 27. 11. 2021

      Dobrý den. Ano, tento model tuto funkci podporuje, 

      • Andrea 27. 11. 2021

        Ďakujem za odpoveď, používame aplikáciu MiHome, ale nevieme to tam nastaviť. Vedeli by ste nám poradiť? Ďakujem

  • Lubomir 1. 10. 2021

    Vysavac nemopuje

    Dobry den,
    robot funguje ako ma v rezimoch vysavania aj kombi 2v1 ale nechce samosttne mopovat, po navoleni rezimu pise ze nainstalovt nadobku na vodu, ktora tam vsak je
    Dakujem za radu

    • Lukáš Špecialista 4. 10. 2021

      Dobrý deň, pre režim mopovanie je potrebné zakúpiť nádobku na vodu. Inak môžete voliť iba režim vysávania s mopovaním.

  • Julius 4. 8. 2021

    Čierna farba

    Dobrý deň, chcel by som sa opýtať ci navigácia tohto vysávača nemá problém s tmavou podlahou. Niekde som čítal ze s tým majú senzory problém a nevedia sa koli tomu orientovať v priestore.
    Ďakujem

    • Lukáš Špecialista 4. 8. 2021

      Dobrý deň, v prípade, že je podlaha len tmavá, tak by si s ňou mal vysávač poradiť. Problémy sú s naozaj čiernou farbou alebo pri prechode zo svetlej na veľmi tmavú - šachovnica.

      • Julius 4. 8. 2021

        Ďakujem za odpoveď

  • Barbora 26. 7. 2021

    Reklamacia

    Dobry den.
    Chcem si kupit od vas vysavac.
    Ako je to potom s reklamaciou,ak sa pokazi,kam ho treba odniest?
    Dakujem.
    Juskova

    • Lukáš Špecialista 26. 7. 2021

      Dobrý deň, postupuje sa podľa nášho reklamačného poriadku. V skratke - bude potrebné zaslať poštou do Česka (v prípade uznania reklamácie Vám poštovné samozrejme preplatíme).

      • Barbora 28. 7. 2021

        Dakujem velmi pekne za odpoved.

  • Robo 19. 5. 2021

    Dobrý deň,
    Chcem sa spýtať, kúpil som robota, vyskúšal, fungoval dobre. Potom sa dostal do režimu " standbay" a odvtedy nereaguje. Ani cez tlačidlo zapnutia a ani cez aplikaciu.
    Ďakujem za odpoveď

    • Martina Špecialista 20. 5. 2021

      Dobrý deň, poradili by sme vyskúšať vykonať reset robota. Ten vykonáte stlačením tlačidla DOCK po dobu aspoň 5 sekúnd, kým nebudete počuť Factory settings will be restored. Opäť stlačte tlačidlo DOCK po dobu 5 sekúnd až začujete Restoring factory settings. Potom budete počuť Factory setting restored succesfully. Tým by malo dôjsť k továrenskému nastaveniu a potom by nemal byť problém robota spustiť. Ak by Vaše problémy aj naďalej pretrvávali, odporučili by sme zaslanie robota k reklamácii.

  • Lucia 26. 2. 2021

    Mi robot

    Prosím Vás o radu, kúpila som tento vysávač všetko som nainštalovala podľa návodu aj aplikáciu aj začal vysávať a mapovať ale nezmapuje všetky miestnosti, prečo???

    • Lukáš Špecialista 27. 2. 2021

      Dobrý den, pokud robot nezmapuje kompletně celý prostor, tak doporučujeme mapu kompletně smazat a přemístit základnu. 

  • lubo 17. 8. 2020

    Rozhodujem sa medzi vysavačmi Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 1C a Vacuum Mop Pro. Rozdiel 100euro. Čo za tých 100 eur navyše dostanem? respektíve v čom je výhoda toho drahšieho? Je schopný ten lacnejší presne zmapovať celý 3i byt? Ak ano, tak v čom je ten Mop Pro lepší?
    Dakujem
    Lubo Konečný

Vložiť dotaz

Produkt bol pridaný do košíka

Zavrieť

Do košíka

Doprava ZADARMO!

Produkt bol pridaný k porovnaniu

Zavrieť

Porovnať všetko