Prejsť k obsahu | Prejsť k hlavnému menu | Prejsť k vyhľadávaniu
02 / 205 103 00 Po-Pia 9:00—17:00
Dodacie podmienky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
02 / 205 103 00
Po-Pia 9:00—17:00
ROBOT WORLD
Sme špecialisti na predaj robotických pomocníkov - vysávačov, čističov, mopov či kosačiek, a dronov.
Vaše dotazy
Vložiť dotaz
Marek 24. 9. 2024
xiaomi mi vacuum mop 2 pro+ sa po 5 sekundach vypne a znova zapne
Dobry den,
mam vysavac/mopovac xiaomi mi vacuum mop 2 pro+. Pri poslednom vysavani zastal v miestnosti a bez dovodu sa vypol. Nasledne nesiel zapnut. Po polozeni na nabijacku sa rozsvietia obe tlacidla (on/off aj domov), svietia cca 4,5 sekundy ako by sa vysavac zapinal a potom sa opat vypnut. nasledne sa to cele zopakuje. T.j. vysavac sa dokola restartuje. Skusal som reset s pouzitim tenkeho nastroja, avsak na to nereaguje. Ako mozem resetnut vysavac to povodneho nastavenia aby sa zacal korektne nabijat? Alebo ako inak to docielit? Dakujem.
Reagovať
Veronika Špecialista 26. 9. 2024
Dobrý deň,
obnovenie továrenského nastavenia, pokiaľ vysávač po reštarte nefunguje správne, pomocou špendlíka stlačte
tlačidlo Reset, až nebudete počuť hlas "Restoring factory settings". Tým sa obnoví pôvodné továrenské nastavenia vysávača. Krásny deň
Reagovať
Vladimir 7. 11. 2024
Dobry den,
Mame presne tento isty problem.
Ale nefunguje nic.
Ani reset a ani FActory reset podržanim resetovacieho tlačítka.
Co mame prosim spravit?
Dakujem
Reagovať
Erika Špecialista 13. 11. 2024
Dobrý den,
v případě, že nepomohl žádný reset bude nutná servisní kontrola, kde provedou diagnostiku. Zašlete nám robota na servis. S pozdravem Robotworld
Reagovať
Katarína 19. 3. 2024
Nefunguje nabíjanie
Dobrý den, vysávač máme 3 roky. Poslednú dobu mám pocit, že sa rýchlejšie vybijal a často sa vracal na dockinu- preto ma zaujíma, aká je životnosť batérie? Pretože aktuálne už nevysáva vobec....keď ho dám na nabijacku svieti pol minúty - minútu a zhasne a je už pár dní offline....pri normálnom nabíjaní vždy zaznela notifikácia že sa nabíja a potom normálne fungoval....Môže byť chyba v starej batérií? Alebo nabíjačke? Čo by ste poradili? Ďakujem.
Reagovať
Filipe Špecialista 20. 3. 2024
Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. Ano, zde je stoprocentní chyba v již opotřebované baterii. Doporučovali bychom zakoupit novou baterii a zaměnit ji za starou.
Reagovať
Alexandra 25. 11. 2023
Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro+
Dibry deň používam tento vysávač už rok a prestal mi pri mopovani mopovať … ma plnú nádržou aj správne nasadenú aj na aplikácii ukáže mapovanie ale nechce vypúšťať vodu kde môže byt problém dakujem
Reagovať
Veronika Špecialista 28. 11. 2023
Dobrý deň, mohlo dôjsť k upchatiu čerpadla nádobky, tu odporúčame opakované prepláchnutie teplou vodou a následné spustenie na najvyšší prietok s mokrým mopom. Pokiaľ ani toto nepomôže, bude potrebné nechať robota odborne skontrolovať prípadne prečistiť. Krásny deň
Reagovať
Ondrej 22. 10. 2023
Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro+
Dobrý deň už asi 3ti rok pouzivam robot. Po naskenovaní priestory, uložení mapy, predelení atd. funguje spravne 3-5x a potom si vytvorí nejestvujuce predmety kt. zobrazuje na mape ako bodky a pohybuje sa zle. Nepomáha vyčistené senzorov len reset. Je to veľmi nepríjemné a prestáva to baviť. Čo sa dá robiť? Kde je asi problémy?
Reagovať
Lukáš Špecialista 23. 10. 2023
Dob deň, bohužiaľ Vám takto nedokážeme povedať, v čom je chyba. Odporučíme vyskúšať vyhľadať servis tejto značky a riešiť servisnou diagnostikou. My Vám bohužiaľ servis tohto modelu nevieme poskytnúť.
Reagovať
Jozef 25. 12. 2022
Vysávanie medzi miestnostami
Dobrý deň
Mám otázočku, ak mám mapu domacnosti rozdelenú podľa miestnosti. Medzi niektorými miestnosťami práve tu líniu ktorá rozdeľuje miestnosti asi 50 cm nepoupratuje. Mám Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro.
Nikde pekne poprechádza tie prahy a niekde fak nechá cca 50 cm nepoupratované.
Reagovať
Martina Špecialista 29. 12. 2022
Dobrý deň, pokiaľ má robot v ceste nejakú prekážku, nemusí na toto miesto zachádzať. Ďalej mu môže vadiť veľmi tmavý povrch podlahy, či prechod zo svetlej na tmavú. Skúste robota na toto miesto poslať manuálne cez mobilnú aplikáciu.
Reagovať
Zuzana 15. 12. 2022
Zlý vysávač
Dobrý deň,
prosím Vás náš vysávač vôbec nevysáva. Keď ho zapnem nejde podľa mapy, vôbec nedôjde tam kam ho nastavím. Z daného miesta sa nedokáže vrátiť. Naráža do stien, vychádza hore na lišty, naráža do nábytku. Často zastaví pre nabíjačkou, tým pádom sa vôbec nenabije. Pošlem ho do spálne ale točí sa v kuchyni, nakoniec zastaví a vybije sa. Dali sme ho už reklamovať, iba aktualizovali systém. Teraz je už po záručnej dobe, čiže ho už reklamovať nemôžeme. Máme ho dva roky. Absolútne nie sme spokojní. Viete prosím poradiť ?
Reagovať
Lukáš Špecialista 15. 12. 2022
Dobrý deň, odporučíme skontrolovať či nie sú nejaké nečistoty v okolí laserového snímača a resetovanie robota. Pokiaľ by nepomohlo, tak jedine skúsiť vyhľadať nejaký servis tejto značky.
Reagovať
JanHa 10. 11. 2022
Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro+ - nezvysáva pod pohovkou
Dobrý deň. Viete mi prosím poradiť, že prečo nevysáva (ani neumýva) pod pohovkou? Pohovka je na 11cm nožičkách, takže zmestiť sa tam zmestí. Ani reset máp nepomohol, ani keď ja som mu v aplikácií určila, že tam ma vysávať, tak tam nejde :-( máme ho zatiaľ týždeň a zatiaľ je to jedno VEĽKÉ sklamanie.
Reagovať
Martina Špecialista 10. 11. 2022
Dobrý deň, ak sa v tejto časti robot stretáva s veľmi tmavým povrchom, alebo prechodom zo svetlej farby na tmavú, môže mať problém.
Reagovať
JanHa 10. 11. 2022
Ďakujem za odpoveď. To bude na 100% tým - tmavá sedačka zo spodnej strany. Dá sa s tým niečo robiť?
Reagovať
iGO 22. 5. 2024
Doplniť svetlo.. z bicykla napr.?
Reagovať
Monika 20. 8. 2022
Náhradný filter
Dobrý deň!
Do vysávača sme vložili nový filter. Zdá sa, že je vložený správne. Napriek tomu vysávač hlási, že mu chýba filter aj nádoba na smeti. Nepomohlo ani celkové reštartovanie vysávača. Viete mi prosím poradiť v čom by mohol byť problém. Ďakujem
Reagovať
Martina Špecialista 22. 8. 2022
Dobrý deň, pokiaľ má vysávač stále problém a nepomohol ani jeho reset, odporučili by sme reklamáciu.
Reagovať
Renata 7. 8. 2022
Zastavuje
Máme Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro,
stále sa nám vypína. Máme ho tretí deň, prvý deň bol ok. Ale od včera nám začal blbnúť. Najskôr sa točil akoby nevedel kde je a kam má ísť a teraz sa asi po minúte vypne hoci je dostatočne nabitý, kde môže byť problém?
Reagovať
Martina Špecialista 9. 8. 2022
Dobrý deň, poradili by sme vykonať reset robota. Následne skontrolujte, či pod jedným z kolies nie je zaseknutá nejaká nečistota, či sú senzory zo spodnej strany robota čisté, prípadne ich očistite. Keby nepomohol reset robota a správal sa stále rovnako, odporučili by sme ho reklamovať.
Reagovať
Roman 3. 7. 2022
Mi robot vacuum mop 2pro+
Dobrý deň. Mám vysávač mop 2pro+ A ani za svet nechce vysávať pri stene. Drží si odstup tak 10 cm. Ako ho prinútiť upratovať pri stene? Dakujem
Reagovať
Martin 9. 10. 2022
Podarilo sa vám problém vyriešiť prosím vás?
Reagovať
Martina Špecialista 11. 7. 2022
Dobrý deň, pretože robot je vybavený určitými senzormi, ktoré zaznamenávajú prekážky, môže sa stať, že v prípade vyhodnotenia prekážky či nejakého predmetu sa robot zastaví niekoľko cm pred ním. Môžete robota naviesť manuálne za pomoci mobilnej aplikácie, ak budete chcieť upratať nejaké vynechané miesto.
Reagovať
Miroslava 17. 7. 2022
Dobrý deň, ten istý problém máme aj my. Vysáva 10 cm od steny a tak isto nezájde ani ku kuchynskej linke. Aj po manuálnom navedení na vynechané miesta si drží odstup cca 10 cm a nepovysáva manuálne označené miesta.
Reagovať
Šimon 16. 8. 2022
Dobrý deň,
rovnaký problém máme asi po mesiaci používania, najskôr vysával aj pri stene. Robot pred stenou niekoľko cm vyhodnotí prekážku a zaznamená ju aj do mapy. Problém pretrváva aj po resete mapy a robota. Novú mapu ale už naskenuje s odstupom od steny.
Máte na to nejake riešenie alebo reklamácia?
Ďakujem, pekný deň.
Reagovať
Martina Špecialista 16. 8. 2022
Dobrý deň, pokiaľ nepomohol ani reset robota a nové mapovanie, odporučili by sme zaslanie na reklamáciu.
Reagovať
Martin 25. 9. 2022
Dobrý deň rovnaký problém mám aj ja vysávač vôbec nezachadza ku krajom zanecháva tam špinu cca 8cm od kraja po celom byte chcem sa opýtať je možné že to vyrieši aktualizácia? Prípadne existuje niekto komu to tento typ vysávača nerobi? Aby som predišiel zbytočnej reklamácii ....
Reagovať
Martina Špecialista 26. 9. 2022
Dobrý deň, poradili by sme vykonať reset robota. Potom spustite nové upratovanie a kontrolujte, ako sa robot správa. Pokiaľ sa v niektorom mieste nachádza prekážka, alebo je tu napríklad odraz slnečných lúčov, môže s tým mať robot problém.
Reagovať
Ing. Rudolf Rehák 26. 5. 2022
Dotaz
Je možné ako ND zakúpiť nádobku na vodu? Keďže Andrea schop zamietol reklamáciu s tým, že treba používať destilovanú vodu (hoci to v návode nie je uvedené) som nútený nádržku kúpiť ako ND. Je možné ju zakúpiť a kde?
Reagovať
Jakub 13. 6. 2022
Môže niekto reagovať? Tak isto mám problém s nádobkou a potrebujem kúpiť novú. Ďakujem
Reagovať
Martina Špecialista 14. 6. 2022
Dobrý deň, bohužiaľ k tomuto modelu nie je dostupné náhradné príslušenstvo ani diely.
Reagovať
jakub 14. 6. 2022
Neexistuje prosím na to ani žiadna alternatíva?
Reagovať
Michal Špecialista 14. 6. 2022
Dobrý deň, bohužiaľ o žiadnej alternatíve nevieme. Možno tak skúsiť čínske marketplace, ale pri tomto modeli akokeby Xiaomi nepočítalo s predajom náhradných dielov.
Reagovať
Ing. Rudolf Rehák 26. 5. 2022
Rada
Prosím o radu:
1. Vysávač pri mopovaní vypúšťa málo vody, pričom v nádobke na vodu je dostatok vody, nádobka a filter sú čisté,
2. Používam prevarenú vodu, mám používať inú?
3. Aké napätie má čerpadielko na vodu v nádržke na vodu.
Reagovať
Martina Špecialista 26. 5. 2022
Dobrý deň, poradili by sme pomocou mobilnej aplikácie zmeniť prietok vody na vyššiu intenzitu. Prevarená voda sa odporúča v prípade, že máte v domácnosti veľmi tvrdú vodu. Ďalej je možné používať vodu destilovanú. Informácie o napätí čerpadla (vodnej pumpy) bohužiaľ výrobca neuvádza.
Reagovať
Jozef 12. 5. 2022
porovnanie
Dobrý deň, prosím Vás ktorý model by ste si vybrali vy? Xiaomi Mi Robot Mop 2 Pro alebo 2 Pro +.
Pokiaľ viem je tam rozdiel v navigacií
Pro - LDS,
PRO+-3D vizuálna navigácia.
Mopovanie Pro - s vibráciami v tvare Y (lepší účinok)
Pro + bez vibracií rovno
Čo sa týka výdrže to ma moc netrápi.
Bude sa vysávať iba byt.
Ďakujem za Vašu odpoveď
Reagovať
Martina Špecialista 12. 5. 2022
Dobrý deň, lepším variantom je model Mop 2 PRO, robot je schopný uložiť viacero máp upratovania. Ďalej má tiež vyšší sací výkon a v prípade mopu je možné zvoliť mopovanie do písmena Y, ako píšete.
Reagovať
Igor 21. 6. 2022
Sací výkon majú rovnaký.
Reagovať
Dominik 2. 5. 2022
Pripojenie
Dobrý deň chcem sa informovať ako spojiť Xiaomi vacuum mop 2 pro + s dvomi zariadeniami. Chcem využívať vysavac na svojom zariadení a tak isto chcem aby vysavac vedela ovládať aj polovička cez svoj mobil. Ďakujem
Reagovať
Martina Špecialista 3. 5. 2022
Dobrý deň, aplikáciu je možné stiahnuť na viac mobilných zariadení, avšak robota je možné ovládať vždy iba z jedného účtu.
Reagovať
T 20. 8. 2022
Robota je mozne zdielat v inom telefone a aj ovladat samostatne.V aplikacii sa to da nastavit v polozke Share device.
Reagovať
Jana 24. 4. 2022
Prekážky
Dobrý deň,
prosím vás, je normálne, že vysávač si často “vymýšľa” prekážky a teda povysáva zle? Ide o Xiaomi Vaccuum mop 2 pro+. Často sa stane že až na tretí raz povysáva dobre, vyutieram mu vždy všetky kamery.. neviem, či ho reklamovať, alebo si len zvyknúť, že som si zle vybrala.. ďakujem za odpoveď
Reagovať
Martina Špecialista 25. 4. 2022
Dobrý deň, vždy záleží na rozložení a veľkosti daného priestoru. Ide prevažne o úzke uličky, alebo stiesnený priestor, kde môže mať problém s orientáciou a pohybom. Pokúste sa vykonať reset robota a keby problémy s upratovaním aj naďalej pretrvávali, kontaktujte nás a riešili by sme ďalej.
Reagovať
Mária Pištejová Šnajderová 30. 3. 2022
Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro+ vs Roborock S6 MaxV
Dobrý deň, potrebovala by som poradiť, ktorý z týchto dvoch modelov by ste odporúčali do rodinného 2 podlažného domu Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro+ alebo Roborock S6 MaxV. Ako laik sa neviem rozhodnúť. Ďakujem za odpoveď.
Reagovať
Martina Špecialista 30. 3. 2022
Dobrý deň, do rodinného domu by sme sa prikláňali k modelu S6 MaxV. Robot je schopný mapovať viacero podlaží, vytvoriť viacero máp upratovania, lepšie sa orientuje v priestore a detekuje prekážky. Navyše má aj detekciu kobercov, čo je určite vhodné pre miestnosti s kobercami.
Reagovať
Tibor 26. 2. 2022
Xiaomi mop 2+
Dobrý deň chcem sa poradiť mám mi robot Vacum-Mop2 pri prvej mape nedokončíl mapu na druhý deň zašiel pod sedačkou a tam sa len točil dookola dostal pokyn do stanice zašiel a tak isto asy try krát opakoval tu istú chybu dakujem
Reagovať
Katarína 3. 4. 2022
Tiež som rozhorčená že nevojde pod sedačku, jeho predchodca lacnejší v pohode slapal všade
Reagovať
Katrin Špecialista 26. 2. 2022
Dobrý den, pro uložení mapy je nutné robota spustit z dobíjecí základny přes aplikaci a robot zde taktéž musí nepřerušovaně úklid dokončit. Jakmile úklid přerušíte přenesením robota či zastavením, robot si mapu neuloží. Ujistěte se prosím, že se nejedná o tento případ. V případě potíží nás kontaktujte na naší zákaznické lince. Krásný den
Reagovať
Radovan 12. 2. 2022
Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro+ mapa
Dobry den, vysavac som pustil cca 5 krat aj s mopom aj bez a stale mi mapu nahra ale iba na modro nedokazem si rozdelit miestnosti ako mam postupovat ? Mal som starsi model ale po prvom vysavani mi hned farebne rozdelil byt a mohol som si upravit nazvy a rozlozenie. Ako mam postupovat ?
Dakujem za info
Reagovať
Martina Špecialista 14. 2. 2022
Dobrý deň, na uloženie a rozdelenie mapy je nutné, aby robot dokončil celé upratovanie a zašiel späť do stanice. Pokiaľ je robot v priebehu upratovania prenesený či je upratovanie prerušené, mapa upratovania sa neuloží a robot si pri ďalšom upratovaní tvorí mapu novú. Uistite sa, že toto nie je tento prípad a ozvyte sa znova, keby nie.
Reagovať
Martina 6. 5. 2022
Dobry den, chcem sa spytat. Mam xiaomi mop 2. Chcela som si ulozit mapu miestnosti ale ako citam tak to nieje možne, pokial vysavac prenasam. Mame vysoke prahy, takze mi neprejde vsetky miestnosti, musim ho preniest. Takze mapu si nijako neulozim? Ďakujem
Reagovať
Jakub 19. 1. 2022
Ktoré sú najvyššie a najnovšie triedy
Chcem sa spýtať ktoré sú najvyššie a najnovšie triedy xiaomi? Bude nejaká novinka v roku 2022 co vychádza a bude sa predávať? Keby ste mi postupne napísali od top vysávača (tri typy). Tiež či je niektorý starší model lepší ako novší?
Reagovať
Martina Špecialista 20. 1. 2022
Dobrý deň, veľmi nás teší Váš záujem o robotický vysávač. Od značky Xiaomi sú momentálne najnovšie a najvýkonnejšie modely so samovyprázdňovacou stanicou.
Reagovať
Jakub 20. 1. 2022
Viete mi povedať presne typy názvy pripadne top 3 aj poradie ďakujem
Reagovať
Gabriela 17. 1. 2022
Nechce zmapovať celý byt
Dobrý deň. Chcem sa spýtat ako postupovať keď mi nechce zobrať všetky miestnosti.
Raz mi nezobral zachod ktorý je úzky( ma vchod 60cm) ale kupelnu s tým istym vstupom zobral. Ale po vyresetovani mapy zobral zas zachod ale kupelnu nie.
A este ďalšiu izbu mi to nechce zmapovať. Vlezie tam len tak na polku vysavaca a hned vyjde.
Izba je velká a priestranna vchod 80cm. Žiaden prah len prechodova lišta.
A do tretice vôbec nechce vyjst na koberec ktorý je tenký(ziaden vysoký vlas) mám pocit že ho vníma ako prekážku.Vôbec neviem čo s ním. Ďakujem za odpoveď
Reagovať
Martina Špecialista 18. 1. 2022
Dobrý deň, pokiaľ robot nie je schopný pokryť celkovú plochu upratovania, bolo by nutné rozdeliť upratovanie na viac častí. V prípade koberca môže byť problém s čiernou farbou, alebo s prechodmi z tmavej farby na veľmi svetlú. Robot tieto prechody môže vyhodnotiť ako prekážku.
Reagovať
Michaela 23. 1. 2022
Krásny deň
Robot nevie ísť podľa vytvorenej mapy
Neustále naráža
Chodí mimo mapu
Nevie sa vrátiť do stanice
Reset ani vytvorenie novej mapy nepomohlo
Byt mame priestranný bez kobercov a zbytočných veci čo by mu mohli byt prekážkou
Dakujem za odpoved
Reagovať
Milan 6. 1. 2022
Rozdelenie miestností
Dobrý deň,
mám Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro + prvý krát som dal povysávať celý dom. Nechal som otvorené všerky dvere aby sa dostal do každej mistnosti. Aplikácia mi ukazuje jednu velkú mapu. Ako sa dá rozdeliť na jesnotlivé miestnosti? Dá sa v mape nastaviť aby vysával napríklad len jednu miestnosť?
Reagovať
Martina Špecialista 6. 1. 2022
Dobrý deň, pokiaľ bude robot upratovať stále rovnaký priestor, v mape si môžete pomocou mobilnej aplikácie uložiť napríklad zakázané zóny upratovania, alebo virtuálnu stenu. V prípade, že robota prenesiete do inej miestnosti, alebo poschodia, vytvára si opäť novú mapu.
Reagovať
Martin 6. 1. 2022
Roborock s6 alebo mop pro 2+?
Dobrý deň. Chystám sa kúpiť xiaomi robota do telocvične. Aké sú rozdiely medzi xiaomi roborock s6 a xiaomi mi robot vacuum mop pro 2+? Bude sa využívať v telocvični, prevažne len vysávanie. Jeden sektor má cca 150m2 a potom ďalšie sú menšie, cca 3x po 20m2, kde ho budem musieť zakaždým preniesť. Ktorý by ste mi odporučili? Neviem sa rozhodnúť, ešte aj cena je takmer rovnaká. Ďakuje pekne
Reagovať
Martina Špecialista 18. 1. 2022
Dobrý deň, v tomto prípade by sme určite odporučili robotický vysávač s laserovou navigáciou, teda model Roborock S6 maxV. Aj čo sa týka prenášania robota do iných miestností, tento model zvládne uložiť viac máp upratovania.
Reagovať
Martin 2. 1. 2022
Mopovanie voda/voda s čistiacim prostriedkom?
Pozdravujem,
Máme Mi robot vacuum Mop P.
Pri mopovaní je možné do nádoby na vodu (kombi nádobky- prach a voda) pridať aj kvapku čistiaceho prostriedku?
Reagovať
Martina Špecialista 5. 1. 2022
Dobrý deň, do nádobky na vodu by sa mala použiť iba čistá voda. V prípade, že máte vo vašej domácnosti tvrdú vodu, odporúčame vodu prevariť alebo používať destilovanú vodu. Čistiaci prostriedok môžete aplikovať buď na mopovaciu utierku, alebo priamo na podlahu, ale už nie do nádobky.
Reagovať
Martina 29. 12. 2021
Nemapuje celý byt
Dobrý deň, chcem sa opýtať, prečo náš Xiaomi mirobot vacuum mop pro nevie zmapovať celý byt... Príde do obývačky, zmapuje 1/4 a ide preč, tak isto postupuje v každej miestnosti a aj na chodbe... Spustili sme ho zmapovať byt už 3x a stále robí to isté a nescanuje byt ďalej. Po doprataní sa vrátil nabiť (čakali sme, že pôjde dopratať to, čo nechal tak) a ostal v stanici akoby mal hotovo no nebolo to tak, 2miestnosti ostali nepovysávané. Ako ho prinútiť aby popratal všetko? Scanuje byt pri každom prataní? Vie si aktualizovať mapu aj časom alebo tam kde doteraz nešiel tak už ani nepôjde? Ďakujem za odpoveď.
Reagovať
Martina Špecialista 29. 12. 2021
Dobrý deň, pokiaľ má robot problém s upratovaním celého priestoru, pravdepodobne mu v tom niečo bráni. Buď môže ísť o nejaký úzky priestor, alebo mu v ceste stojí nejaká prekážka, cez ktorú sa nie je schopný dostať. Akonáhle bude mať robot celkový priestor otvorený bez akýchkoľvek prekážok, mal by byť schopný všetko povysávať.
Reagovať
Stanka 28. 12. 2021
Mapa
Dobrý deň, ja by som sa chcela opýtať ako si vytvorím mapu, lebo mi to nie je celkom jasné. Vysávač som pustila po byte, avšak prešiel jednu miestnosť a oznámil koniec upratovania, vrátil sa do stanice. Do ďalších miestnosti sa nedostal pretože nedokáže prejsť cez prah. Ako by som mala postupovať? Mala by som ho pri prahu pozastaviť a cez prah preniesť alebo čo mám robiť ? Ďakujem za odpoveď
Reagovať
Martina Špecialista 28. 12. 2021
Dobrý deň, pokiaľ sa jedná o vysoký prah, ktorý robot nie je schopný prejsť, je nutné robota cez prah preniesť, a potom opäť spustiť upratovanie.
Reagovať
Jakub 24. 12. 2021
3v1
Dobrý deň, prosím kde nastavím aby som mohol len vysávať bez mopovanie. V aplikácii to nikde nevidím ide o xiaomi vaccum pro 2. Ďakujem
Stále mi len vysáva a zároveň mopuje.
Reagovať
Martina Špecialista 27. 12. 2021
Dobrý deň, ak si prajete iba vysávať, odpojte mopovaciu podložku a nenaplňujte vodu do nádobky. Potom bude robot iba vysávať.
Reagovať
Jakub 27. 12. 2021
Nedá sa to vypnúť v aplikácii ako pri iných modeloch?
Reagovať
Lukáš Špecialista 27. 12. 2021
Dobrý den, robot přechazí automaticky do režimu mopování po připnutí mopovací podložky, toto bohužel v aplikaci nelze nastavit.
Reagovať
Monika 29. 11. 2021
porovnanie
Dobrý deň, ktory by ste odporucili? Rowenta RR7447WH Explorer Serie 60 - white alebo
Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro+?hladám smart vysávač do bytu 80m2 a aby vosiel aj pod gauc cize nieco do 8,5cm vysky…. ak mate aj iny tip budem rada dakujem za odpoved
Reagovať
Lukáš Špecialista 29. 11. 2021
Dobrý deň, model Mop 2 pro+ je síce nižší, ale máme skúsenosti s tým, že vyžaduje väčší priestor na to, aby pod prekážku zašiel. Preto odporúčame zvoliť práve najnižší model na trhu, a to je Vami vybraný model od Rowenty, prípadne máme dobré skúsenosti s modelom Symbo Xbot 5 PRO.
Reagovať
Marwk Sedlaček 13. 11. 2021
Obstacle sensor error
Prosím vás, kupil som si nový rob. vysávač xiaomi mi robot vacuum mop pro 2+,
Po rozbaleni z krabice som postupoval podľa návodu. Vysávač som pripojil na siet wifi ale ako nahle som mu dal povel vysávať bud mechanicky tlačidlo alebo cez app tak sa od dokovacej stanice posunie max 30cm a okamžite vyhlási chybu (obstacle sensor error) senzor som očistil handričkou ako je v návode ale chyba sa neopravila. Takto ani neviem ako vysávač funguje . Prosím o radu ako odstrániť chybu.
Ďakujem.
Reagovať
Lukáš Špecialista 15. 11. 2021
Dobrý deň, odporučíme vykonať reset robota a pokiaľ nepomôže, tak riešiť reklamáciou u svojho predajcu. V prípade, že bol vysávač zakúpený u nás, tak postupujte podľa popisu na našich webstránakch.
Reagovať
Marek 15. 11. 2021
Reset som uz vykonal viac krat ale chyba stale rovnaka.
Reagovať
Roman 9. 11. 2021
Viacpodlazny dom.
Dobry den,
doterajsi firmware neposkytuje viacpodlaznu mapu. Predchadzajuci model (Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop) ju casom dostal ako firmware update. Je mozne pouzivat tento model (Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro+) aj vo viacpodlaznom dome (nejako nudzovo)? Alebo nie je ziadna moznost?
Dakujem.
Reagovať
Lukáš Špecialista 10. 11. 2021
Dobrý deň, tento model nemá možnosť uloženia viacerých máp a ani nemáme informáciu o tom, že by mala byť možnosť pridaná. Robot je možné používať vo viacerých podlažiach, ale vždy dôjde k premazaniu mapy.
Reagovať
Zoltan 30. 10. 2021
Robot
Dobry den, podla vas ktory je lepsi model vavuum cleaner mop 2 pro + alebo roborock s5 max?
Reagovať
Lukáš Špecialista 30. 10. 2021
Dobrý den, model S5 MAX je vhodný do vícepodlažního domu s běžnou členitostí. Pokud máte členitější jednopodlažní dům/byt, tak doporučím spíše model Mop Pro 2+. Má přesnější 3D navigaci oproti laserové u modelu S5 MAX.
Reagovať
Ján 30. 8. 2021
Mi Robot Vacuum MOP 2 PRO+
Dobrý deň, ako je to so servisom zariadenia v prípade poruchy? Na základe skúsenosti viem, že tieto modely nie sú servisované na Slovensku spoločnosťou VSP Data, ktorá sa hradí tým, že nespadajú do oficiálnej distribúcie pre SK. Znamená to, že vysávač je určený pre iný trh? Kde sa teda servisuje?
Reagovať
Lukáš Špecialista 30. 8. 2021
Dobrý den, pozáruční servis na robotické vysavače značky Xiaomi bohužel zatím není zajištěn v Čechách ani na Slovensku. Pokud se jedná o záruční opravu, tak tu Vám samozřejmě poskytneme.
Reagovať
Eva 28. 8. 2021
Xiaomi vakuum mop 2pro+
S tymto vysavacom mozem robit ake ukony?Mozem aj len umyvat, ked nepotrebujem vysavat?
Reagovať
Lukáš Špecialista 30. 8. 2021
Dobrý den, u tohoto modelu můžete buď poouze vysávat nebo vysávat a mopovat zároveň. Pouze mopovat u tohoto modelu nelze, můžete pouze snížit sací výkon na minumum.
Reagovať
Vladimír 22. 8. 2021
Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro+
Aký je rozdiel v Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro+ a Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro ? Teda bez toho pluska?
Reagovať
Lukáš Špecialista 23. 8. 2021
Dobrý den, v nabídce máme pouze model Mop 2 Pro+, o modelu Mop 2 Pro nemáme žádnou informaci a nemáme jej ani v nabídce.
Reagovať
Tomas Novak 11. 8. 2021
Kompatibilita
Chcel by som sa opýtať. Či sedia náhradné filtre a postarané čistiace kefy a hlavná kefa aj z xiaomi mi robot vacuum mop pro, keďže som nikde nenašiel príslušenstvo resp. Náhradné kefy a filtre
Reagovať
Lukáš Špecialista 11. 8. 2021
Dobrý deň, príslušenstvo nie je kompatibilné. Xiaomi zatiaľ neposkytuje žiadne príslušenstvo k tomuto modelu.
Reagovať
Ivan 15. 9. 2021
Dobrý deň,
máme záujem o tento model, ale trochu ma prekvapila Vaša odpoveď, o dostupnosti príslušenstva.
Ak budeme niečo potrebovať (napr. bočné kefy, hlavnú kefu, filter ...) ako sa k nim vieme dostať ?
Ďakujem za info.
Reagovať
Martina Špecialista 15. 9. 2021
Dobrý deň, bohužiaľ k tomuto modelu nie sme schopní zabezpečiť a objednať náhradné príslušenstvo pre jeho nedostupnosť. Je možné, že niečo v budúcnosti bude, ale najbližší pol rok s tým radšej nepočítajte.
Reagovať
Michal 1. 8. 2021
Nádržka na vodu
Je nádobka na vodu súčasťou balenia pre výrobok 104185?
Reagovať
Lukáš Špecialista 2. 8. 2021
Dobrý deň, nádobka je súčasťou tela robota, takže áno, je v balení.
Reagovať
Vložiť dotaz