Prejsť k obsahu | Prejsť k hlavnému menu | Prejsť k vyhľadávaniu
02 / 205 103 00 Po-Pia 9:00—17:00
Dodacie podmienky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
02 / 205 103 00
Po-Pia 9:00—17:00
ROBOT WORLD
Sme špecialisti na predaj robotických pomocníkov - vysávačov, čističov, mopov či kosačiek, a dronov.
Vaše dotazy
Vložiť dotaz
Martina 25. 9. 2023
Xiaomi robot vacum mop 2 pro
Dobrý deň , rok vysávač fungoval bez akejkoľvek chybičky a dnes po vyčistení prachového filtra ( nie prvý krát za ten rok :)) mi stále vypisuje že nieje naistalovany prachovy filter , ( je dnu vložený správne) resetovala som a už nejde ani pripojiť ani spustiť vysávač. Vieme mi pomôcť prosím Dakujem
Reagovať
Lukáš Špecialista 26. 9. 2023
Dobrý deň, odporučíme vykonať reset robota do továrenského nastavenia podľa popisu v manuáli a vykonať výmenu filtra za nový. V prípade, že by ani potom nebolo možné robota spustiť, tak by bolo treba riešiť jeho reklamáciou.
Reagovať
Miloš 24. 2. 2023
Robot sa po vysávaní odpojí od siete
Dobrý deň, mám taký problém. Vysávač vysával normálne 2 mesiace. Minule sa sám odpojil od siete, po resete a po niekoľkých neúspešných pokusoch sa mi ho podarilo znova pripojiť k sieti. Vytvoril si mapu, povysával, začal sa nabíjať. Po nabití a odpojení od dokovačky opäť kontrolky blikajú a vysávač je odpojený od siete. Opäť ho nie je možné spárovať a zasa je potrebný reset. Prečo sa odpája o siete? So sieťou sa nič nerobilo.
Ďakujem.
Reagovať
Martina Špecialista 24. 2. 2023
Dobrý deň, nechávajte robota po celú dobu v nabíjacej stanici, aj keď je plne nabitý, môže to mať vplyv na neustále odpájanie.
Reagovať
Miloš 24. 2. 2023
Počas 2 mesiacov sme ho používali 2x do týždňa, vždy keď dovysával a nabil sa, tak som ho odpojil od dokovačky. Následne napr. o 3 dni, som ho dal pred vysávaním nabiť. Robil som to tak zakaždým a ani raz sa neodpojil od siete.
Nevidím zmysel toho, aby bol neustále v nabíjačke, ak ho použijem nanajvýš 2x v týždni.
Reagovať
Lukáš Špecialista 27. 2. 2023
Dobrý deň, šlo o naše odporúčanie a radu čo by mohlo odpájanie spôsobovať. Pokiaľ by to nepomohlo, tak by bolo treba riešiť reklamáciou vysávača, pretože to samozrejme nie je zlučiteľné s plnohodnotnou funkcionalitou produktu.
Reagovať
Michal 23. 1. 2023
Vysávač nemopuje
Dobrý deň.
Vysávač prestal mopovať. Asi dva mesiace mopoval bez problémov a zrazu vôbec nemopuje. Handrička je úplne suchá aj pri programe iba mopovanie.
Reagovať
Michaela 9. 11. 2023
Dobrý deň, riešim ten istý problém? Podarilo sa vám to vyriešiť? vždy mám mopovanie na najvyššom stupni a ani po prestavení absolútne nemopuje.
Reagovať
Lukáš Špecialista 24. 1. 2023
Dobrý deň, odporučíme vyskúšať zmeniť dávkovanie vody na najvyšší stupeň. Pokiaľ ani takto nebude robot dávkovať vodu, tak riešiť reklamáciou vysávača.
Reagovať
Mário 12. 12. 2022
Zmena polohy vysávača
Zdravím, chcel by som premiestniť vysávač alebo teda dokovaciu stanicu z jednej miestnosti do druhej. Treba znova vytvoriť mapu? Ďakujem
Reagovať
Lukáš Špecialista 12. 12. 2022
Dobrý deň, v prípade premiestnenia stanice na iné miesto je potrebné vytvorenie novej mapy.
Reagovať
Ang 19. 5. 2022
Robot bliká
Dobrý deň
Robota som dal do nabijacej stanici a stále po 12 hod. len bliká akoby sa stále nabijal.Nedá sa vôbec ani zapnúť. Ani reset nepomáha. V čom je prosim Vás problem?
Reagovať
Lukáš Špecialista 20. 5. 2022
Dobrý deň, odporučíme vyskúšať vykonať reset robota, prípadne ho len na chvíľu vybrať z dobíjacej stanice a znova ho nechať nabíjať. Pokiaľ by sa nabíjanie nedarilo, tak by bolo treba riešiť reklamáciou.
Reagovať
Vložiť dotaz