Prejsť k obsahu | Prejsť k hlavnému menu | Prejsť k vyhľadávaniu

Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro – black

Dotazy pre Robotický vysávač a mop 2 v 1 Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro – black

Späť na detail

Vaše dotazy

Vložiť dotaz

  • Martina 25. 9. 2023

    Xiaomi robot vacum mop 2 pro

    Dobrý deň , rok vysávač fungoval bez akejkoľvek chybičky a dnes po vyčistení prachového filtra ( nie prvý krát za ten rok :)) mi stále vypisuje že nieje naistalovany prachovy filter , ( je dnu vložený správne) resetovala som a už nejde ani pripojiť ani spustiť vysávač. Vieme mi pomôcť prosím Dakujem

    • Lukáš Špecialista 26. 9. 2023

      Dobrý deň, odporučíme vykonať reset robota do továrenského nastavenia podľa popisu v manuáli a vykonať výmenu filtra za nový. V prípade, že by ani potom nebolo možné robota spustiť, tak by bolo treba riešiť jeho reklamáciou.

  • Miloš 24. 2. 2023

    Robot sa po vysávaní odpojí od siete

    Dobrý deň, mám taký problém. Vysávač vysával normálne 2 mesiace. Minule sa sám odpojil od siete, po resete a po niekoľkých neúspešných pokusoch sa mi ho podarilo znova pripojiť k sieti. Vytvoril si mapu, povysával, začal sa nabíjať. Po nabití a odpojení od dokovačky opäť kontrolky blikajú a vysávač je odpojený od siete. Opäť ho nie je možné spárovať a zasa je potrebný reset. Prečo sa odpája o siete? So sieťou sa nič nerobilo.
    Ďakujem.

    • Martina Špecialista 24. 2. 2023

      Dobrý deň, nechávajte robota po celú dobu v nabíjacej stanici, aj keď je plne nabitý, môže to mať vplyv na neustále odpájanie.

      • Miloš 24. 2. 2023

        Počas 2 mesiacov sme ho používali 2x do týždňa, vždy keď dovysával a nabil sa, tak som ho odpojil od dokovačky. Následne napr. o 3 dni, som ho dal pred vysávaním nabiť. Robil som to tak zakaždým a ani raz sa neodpojil od siete.
        Nevidím zmysel toho, aby bol neustále v nabíjačke, ak ho použijem nanajvýš 2x v týždni.

        • Lukáš Špecialista 27. 2. 2023

          Dobrý deň, šlo o naše odporúčanie a radu čo by mohlo odpájanie spôsobovať. Pokiaľ by to nepomohlo, tak by bolo treba riešiť reklamáciou vysávača, pretože to samozrejme nie je zlučiteľné s plnohodnotnou funkcionalitou produktu.

  • Michal 23. 1. 2023

    Vysávač nemopuje

    Dobrý deň.
    Vysávač prestal mopovať. Asi dva mesiace mopoval bez problémov a zrazu vôbec nemopuje. Handrička je úplne suchá aj pri programe iba mopovanie.

    • Michaela 9. 11. 2023

      Dobrý deň, riešim ten istý problém? Podarilo sa vám to vyriešiť? vždy mám mopovanie na najvyššom stupni a ani po prestavení absolútne nemopuje.

    • Lukáš Špecialista 24. 1. 2023

      Dobrý deň, odporučíme vyskúšať zmeniť dávkovanie vody na najvyšší stupeň. Pokiaľ ani takto nebude robot dávkovať vodu, tak riešiť reklamáciou vysávača.

  • Mário 12. 12. 2022

    Zmena polohy vysávača

    Zdravím, chcel by som premiestniť vysávač alebo teda dokovaciu stanicu z jednej miestnosti do druhej. Treba znova vytvoriť mapu? Ďakujem

    • Lukáš Špecialista 12. 12. 2022

      Dobrý deň, v prípade premiestnenia stanice na iné miesto je potrebné vytvorenie novej mapy.

  • Ang 19. 5. 2022

    Robot bliká

    Dobrý deň
    Robota som dal do nabijacej stanici a stále po 12 hod. len bliká akoby sa stále nabijal.Nedá sa vôbec ani zapnúť. Ani reset nepomáha. V čom je prosim Vás problem?

    • Lukáš Špecialista 20. 5. 2022

      Dobrý deň, odporučíme vyskúšať vykonať reset robota, prípadne ho len na chvíľu vybrať z dobíjacej stanice a znova ho nechať nabíjať. Pokiaľ by sa nabíjanie nedarilo, tak by bolo treba riešiť reklamáciou.

Vložiť dotaz

Produkt bol pridaný do košíka

Zavrieť

Do košíka

Doprava ZADARMO!

Produkt bol pridaný k porovnaniu

Zavrieť

Porovnať všetko