Prejsť k obsahu | Prejsť k hlavnému menu | Prejsť k vyhľadávaniu

Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Lite

Dotazy pre Robotický vysávač a mop 2 v 1 Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Lite

Späť na detail

Vaše dotazy

Vložiť dotaz

  • Sára 11. 7. 2024

    Bočná štetinka sa prestala krútiť

    Dobrý deň, Xiaomi Mi Robot vacuum-mop 2 lite máme od decembra 2023. Hneď po kúpe sme zistili, že mopovanie nefunguje a preto sme výrobok reklamovali - po reklamácii nám prišla nová nádobka na vodu a doteraz všetko fungovalo. Od minulého používania sa však prestala točiť bočná štetinka(vrtulka). Vrtulka nie je mechanicky zaseknutá, ani jej nič nebráni v točení sa. Spodná kefa funguje, ako má. Viete mi poradiť čo s robotom? Alebo ho opäť musíme reklamovať?

    • Diana Špecialista 11. 7. 2024

      Dobrý den, pokud vrtulka není blokována mechanicky, může se skutečně jednat o závadu modulu, která vyžaduje odbornou opravu a další reklamace je nevyhnutelná. Hezký den.

  • Peter 29. 4. 2024

    Xiaomi Mi Robot Vacuum mop 2 liteti

    Xiaomi Mi Robot Vacuum mop 2 lite
    Dobry den,mam Xiaomi Mi Robot Vacuum mop 2 lite . Problem ,ze zabludi vysávač niekedy ani nedovysava a uz povie ,ze skoncil ,alebo kolko krat sa nevrati naspat na nabijacku. Reset som uz viac krat dal co v takom pripade spravit?

    • Julia Špecialista 30. 4. 2024

      Dobrý den, 
      pravděpodobně se jedná o sníženou kapacitu baterie. Výměna baterie na novou by měla Váš problém vyřešit. Pěkný den :)

  • Erik 20. 1. 2024

    Xiaomi Mi Robot Vacuum mop 2 lite

    Dobry den,mam Xiaomi Mi Robot Vacuum mop 2 lite a mam taky problem ze furt sa zabludi vysvac niekedy ani polku nespravi a uz povie ze skoncil ,alebo vela krat sa netrafi naspat na nabijacku Samozrejem reset som uz viac krat dal a po 1-2 pouziti zacane bludenie robit
    niekto skusenosti stym? co v takom pripade spravit?

  • Martina 4. 1. 2024

    Mi Robot Vacuum-Mop 2 Lite

    Dobrý deň, zaujímalo by ma, či je pri tomto modele možné pridať k zariadeniu 2 miestnosti, nakoľko mame poschodový dom.
    Začali sme na prízemí, bola vytvorená mapa. Potom sme robota presunuli na poschodie aj so stanicou a spustili. Pôvodná mapa zmizla a teraz je tam iba ta horná.
    Keď som vytvorila novú miestnosť a dala pridať zariadenie tak mi dalo iba možnosť zariadenie resetovať. Ďakujem za odpoveď.

    • Lukáš Špecialista 5. 1. 2024

      Dobrý deň, tento model nemá možnosť uloženia viacerých máp. Robot zvládne vždy pracovať iba s jednou mapou, jedným podlažím.

  • michal 19. 9. 2023

    funkcia mapovania

    vysavac niekolkokrat presiel cely dom a vzdy po prejdeni vidim mapu ale neviem v nej urobit zmeny, nastavit miesta kam moze ist alebo vybrat miestnost ktoru ma vysavat, vie to vobec tento model?

    • Lukáš Špecialista 19. 9. 2023

      Dobrý deň, modely s gyroskopickou navigáciou tieto funkcie nemajú. V aplikácii je možné sledovať iba priebeh upratovania.

  • Marián 15. 2. 2023

    Svietia kontrolky

    Dobry deň, vysavač po dokončení a vrátení do nabíjacej stanice sa po case sam nevypne. Chcem sa opytat ci maju ostat svietit kontrolky?

    • Martina Špecialista 16. 2. 2023

      Dobrý deň, áno, ale ak nechcete, aby kontrolky po celý čas svietili, je treba vypnúť osvetlenie v mobilnej aplikácii.

  • Anita 3. 1. 2023

    Xiaomi Mi Robot Vacuum mop 2 lite Eu

    Kupili sme tento model rodicom. Od vianoc sa snazime spojazdnit vysavac. Raz sa nam podarilo zmapovat cely byt, mapa vsak neostala ulozena v aplikacii. Teraz sa vzdy toci na jednom mieste vysava napr. 3m2 dookola a nevytvara si novu mapu v aplikacii. Skusali sme tovarenske nastavenia, znovu nainstalovat aplikaciu nic vsak nepomohlo. Co odporucate v tomto pripade? Dakujem

    • Martina Špecialista 3. 1. 2023

      Dobrý deň, v prípade, že ani reset robota do továrenského nastavenia nepomohol a robot sa chová takto neštandardne, tak bude treba riešiť reklamáciou.

Vložiť dotaz

Produkt bol pridaný do košíka

Zavrieť

Do košíka

Doprava ZADARMO!

Produkt bol pridaný k porovnaniu

Zavrieť

Porovnať všetko