Prejsť k obsahu | Prejsť k hlavnému menu | Prejsť k vyhľadávaniu
02 / 205 103 00 Po-Pia 9:00—17:00
Dodacie podmienky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
02 / 205 103 00
Po-Pia 9:00—17:00
ROBOT WORLD
Sme špecialisti na predaj robotických pomocníkov - vysávačov, čističov, mopov či kosačiek, a dronov.
Vaše dotazy
Vložiť dotaz
Sára 11. 7. 2024
Bočná štetinka sa prestala krútiť
Dobrý deň, Xiaomi Mi Robot vacuum-mop 2 lite máme od decembra 2023. Hneď po kúpe sme zistili, že mopovanie nefunguje a preto sme výrobok reklamovali - po reklamácii nám prišla nová nádobka na vodu a doteraz všetko fungovalo. Od minulého používania sa však prestala točiť bočná štetinka(vrtulka). Vrtulka nie je mechanicky zaseknutá, ani jej nič nebráni v točení sa. Spodná kefa funguje, ako má. Viete mi poradiť čo s robotom? Alebo ho opäť musíme reklamovať?
Reagovať
Diana Špecialista 11. 7. 2024
Dobrý den, pokud vrtulka není blokována mechanicky, může se skutečně jednat o závadu modulu, která vyžaduje odbornou opravu a další reklamace je nevyhnutelná. Hezký den.
Reagovať
Peter 29. 4. 2024
Xiaomi Mi Robot Vacuum mop 2 liteti
Xiaomi Mi Robot Vacuum mop 2 lite
Dobry den,mam Xiaomi Mi Robot Vacuum mop 2 lite . Problem ,ze zabludi vysávač niekedy ani nedovysava a uz povie ,ze skoncil ,alebo kolko krat sa nevrati naspat na nabijacku. Reset som uz viac krat dal co v takom pripade spravit?
Reagovať
Julia Špecialista 30. 4. 2024
Dobrý den,
pravděpodobně se jedná o sníženou kapacitu baterie. Výměna baterie na novou by měla Váš problém vyřešit. Pěkný den :)
Reagovať
Erik 20. 1. 2024
Xiaomi Mi Robot Vacuum mop 2 lite
Dobry den,mam Xiaomi Mi Robot Vacuum mop 2 lite a mam taky problem ze furt sa zabludi vysvac niekedy ani polku nespravi a uz povie ze skoncil ,alebo vela krat sa netrafi naspat na nabijacku Samozrejem reset som uz viac krat dal a po 1-2 pouziti zacane bludenie robit
niekto skusenosti stym? co v takom pripade spravit?
Reagovať
Martina 4. 1. 2024
Mi Robot Vacuum-Mop 2 Lite
Dobrý deň, zaujímalo by ma, či je pri tomto modele možné pridať k zariadeniu 2 miestnosti, nakoľko mame poschodový dom.
Začali sme na prízemí, bola vytvorená mapa. Potom sme robota presunuli na poschodie aj so stanicou a spustili. Pôvodná mapa zmizla a teraz je tam iba ta horná.
Keď som vytvorila novú miestnosť a dala pridať zariadenie tak mi dalo iba možnosť zariadenie resetovať. Ďakujem za odpoveď.
Reagovať
Lukáš Špecialista 5. 1. 2024
Dobrý deň, tento model nemá možnosť uloženia viacerých máp. Robot zvládne vždy pracovať iba s jednou mapou, jedným podlažím.
Reagovať
michal 19. 9. 2023
funkcia mapovania
vysavac niekolkokrat presiel cely dom a vzdy po prejdeni vidim mapu ale neviem v nej urobit zmeny, nastavit miesta kam moze ist alebo vybrat miestnost ktoru ma vysavat, vie to vobec tento model?
Reagovať
Lukáš Špecialista 19. 9. 2023
Dobrý deň, modely s gyroskopickou navigáciou tieto funkcie nemajú. V aplikácii je možné sledovať iba priebeh upratovania.
Reagovať
Marián 15. 2. 2023
Svietia kontrolky
Dobry deň, vysavač po dokončení a vrátení do nabíjacej stanice sa po case sam nevypne. Chcem sa opytat ci maju ostat svietit kontrolky?
Reagovať
Martina Špecialista 16. 2. 2023
Dobrý deň, áno, ale ak nechcete, aby kontrolky po celý čas svietili, je treba vypnúť osvetlenie v mobilnej aplikácii.
Reagovať
Anita 3. 1. 2023
Xiaomi Mi Robot Vacuum mop 2 lite Eu
Kupili sme tento model rodicom. Od vianoc sa snazime spojazdnit vysavac. Raz sa nam podarilo zmapovat cely byt, mapa vsak neostala ulozena v aplikacii. Teraz sa vzdy toci na jednom mieste vysava napr. 3m2 dookola a nevytvara si novu mapu v aplikacii. Skusali sme tovarenske nastavenia, znovu nainstalovat aplikaciu nic vsak nepomohlo. Co odporucate v tomto pripade? Dakujem
Reagovať
Martina Špecialista 3. 1. 2023
Dobrý deň, v prípade, že ani reset robota do továrenského nastavenia nepomohol a robot sa chová takto neštandardne, tak bude treba riešiť reklamáciou.
Reagovať
Vložiť dotaz