Prejsť k obsahu | Prejsť k hlavnému menu | Prejsť k vyhľadávaniu
02 / 205 103 00 Po-Pia 9:00—17:00
Dodacie podmienky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
02 / 205 103 00
Po-Pia 9:00—17:00
ROBOT WORLD
Sme špecialisti na predaj robotických pomocníkov - vysávačov, čističov, mopov či kosačiek, a dronov.
Vaše dotazy
Vložiť dotaz
Slavo 27. 10. 2024
Prestala fungovať aplikácia ROIDMI
Prestala úplne fungovať aplikácia na vysávač.
Po odinštalovaní a následnom stiahnutí z Obchod Play, nejde uskutočniť počiatočné prihlásenie, po zadaní mailu a stlačení SEND - "send failed" takže Vám nepríde verifikačný kód a nedostanete sa do aplikácie.
Poprosím o radu ako sa pripojiť s vysávačom ROIDMI.
Viem použiť aj inú aplikáciu?
Alebo je to len krátkodobí výpadok aplikácie?
Vopred ďakujme za radu.
Reagovať
Klára Špecialista 29. 10. 2024
Dobrý den, jak píše pan Michal, stáhněte si aplikaci Mi Home, se kterou robot funguje také. Vyjádření od Roidmi prozatím nemáme a nevíme, proč a kdy aplikace bude u všech plně funkční. Hezký den
Reagovať
Michal 28. 10. 2024
Rovnaký problém nastal minulý týždeň u nás doma a aj u svokrovcov. Rôzne telefóny, rôzne routre. Aplikácia prestala komunikovať s vysávačom.
Dúfame, že je to len dočasné.
Reagovať
Michal 28. 10. 2024
Podarilo sa nám ho rozchodiť cez aplikaciu Xiaomi Home. V obchod play sa ukázalo Mi Home (zelená ikona).
Reagovať
Ivan 7. 8. 2024
Problém s Roidmi EVE plus
Dobrý deň,
máme vysávač Roidmi EVE Plus už asi 2,5 roka. Po zapnutí vysávania aj s plnou kapacitou batérie vysáva asi 3-4 minúty a potom sa vypne a ani nesvieti a nereaguje ako keby bol vypnutý. V aplikácii ukazuje stav batérie na cca 80% a plus s hláškou na telefóne "the sensor may be contaminated, please clear it before use". Je potrebné ručne odniesť vysávač do nabíjacej stanice aby vôbec zareagoval. Takto sa to opakuje dookola. Poprosím Vás o radu čo s tým. Ďakujem.
Reagovať
Veronika Špecialista 8. 8. 2024
Dobrý deň,
odporúčame vykonať reset robota, očistiť senzory proti pádu. Ďalej bude potrebné vymeniť batérie za novú, jedná sa o opotrebovanie kapacity batérie používaním. Krásny deň
Reagovať
Cyril 3. 8. 2024
Problém pri vysávaní
Dobrý deň, máme Roidmi rok a pol a fungoval skvele , lenže posledný týždeň vysávač povysáva zo 6 izieb 3 a násladne vypne sa a zhasne a nieje šanca ho zapnúť. Tak ho len dáme do stanice kde baterka ukazuje 60 % nabije sa. Aký je ďalší postup kedže na stroj je ešte záruka rok navyše.
Ďakujem
Reagovať
Veronika Špecialista 6. 8. 2024
Dobrý deň,
odporúčame nechať robot si skontrolovať v servisnom stredisku, či je problém iba v batérii alebo v dobíjaní. Je potrebné poslať ako batériu tak robota na servisnú prehliadku. Krásny deň
Reagovať
Marián 2. 6. 2024
Prvé zapnutie
Dobrý deň,
Je úplne nový ani raz nepoužitý
Roboticky vysávač je nabitý na 100%
Nereaguje na zapnutie.
Nereaguje na resetovanie wifi , žiaden zvuk ani blikanie.
Nereaguje na továrenské nastavenia (všetky tri tlačítka )
Na reset tlačítko zhasne vypínač a rozosvieti sa.
žiadna reakcia
Reagovať
Filipe Špecialista 6. 6. 2024
Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. Bohužel v tomto případě bude nejspíše nejideálnější vysavač vyměnit kus za kus/zaslat ho na reklamační prohlídku kvůli evidentní chybnosti výroby kusu. Hezký den.
Reagovať
Anna 17. 5. 2024
Manuálne zapnutie
Dobrý deň,
Robot mi vysáva výborne, keď ho spustím cez aplikáciu, ale keď ho zapnem ručne, tak povysáva len cca 1m2 a vráti sa naspäť s tým, že vysávanie je dokončené. Predtým po ručnom zapnutí (tlačidlom na vysávači) vysával celý dom. Mám pocit, ako by to bolo prestavené na point/area, ale neviem, ako to nastaviť naspäť na čistenie whole map. Viete mi s tým, prosím, poradiť? Ďakujem
Reagovať
Erika Špecialista 20. 5. 2024
Reagovať
Simona 26. 4. 2024
Samovolne vypinanie
Dobrý deň, robot sa pri vysavani sam uplne vypne a neda sa zapnut stlacenim, ale musim ho dat do stanice. Bateriu ma plne nabitu. Skusali sme ho restartovat a nepomohlo to. Vedeli by ste nam piradit?
Reagovať
Diana Špecialista 30. 4. 2024
Dobrý den,
tento problém může být způsoben poklesem kapacity baterie.
Novou baterii lze zakoupit pod tímto odkazem https://www.robotworld.cz/baterie-pro-xiaomi-roidmi-eve-plus
Reagovať
Ondrej 28. 3. 2024
Farebné prevedenie
Dobrý deň,
existuje aj varianta v čiernej farbe?
Reagovať
Julia Špecialista 28. 3. 2024
Dobrý den,
máme i variantu v černé barvě. Přikládám odkaz: https://www.robotworld.sk/roidmi-eve-plus-black
Pěkný den :)
Reagovať
Radim 31. 1. 2024
Mopovanie
Dobrý deň, pri nastavení mopovania je mop stále suchý...v čom môže byť problém?
Reagovať
Lukáš Špecialista 31. 1. 2024
Dobrý deň, odporučíme skontrolovať v aplikácii nastavenie dávkovania vody a nastaviť ho na najvyššiu hodnotu. Pokiaľ by ani takto robot vodu nedávkoval, tak by bolo treba riešiť jeho reklamáciou.
Reagovať
Andrej 9. 1. 2024
Mopovacia tkanina
Kde kúpim mopovaciu tkaninu na Xiaomi Roidmi EVE Plus?
Reagovať
Lukáš Špecialista 10. 1. 2024
Dobrý deň, náhradnú mopovaciu textíliu je možné zakúpiť na našom eshope tu: https://www.robotworld.sk/mopovacia-textilia-pre-xiaomi-roidmi-eve-2-ks
PS: všetko príslušenstvo sa nachádza v kategórii príslušenstva pre Roidmi EVE plus alebo ho nájdete na tejto produktovej stránke pod záložkou "Príslušenstvo".
Reagovať
Svetlana 16. 12. 2023
Offline
Dobrý deň, Roidmi Eve Plus sa po bezproblémovom fungovaní dostal do režimu offline. Ako ho znovu dostať do chodu? Na tvrdý reštart nereaguje
Reagovať
Lukáš Špecialista 18. 12. 2023
Dobrý deň, odporučíme robota nechať nabiť v nabíjacej stanici, a potom ho skúsiť resetovať stlačením všetkých troch tlačidiel po dobu cca. 15 sec. Ak by nepomohlo, tak by bolo treba zaslať na reklamáciu. V prípade pozáručnej závady môžete zaslať k nám na servisnú diagnostiku.
Reagovať
Viktor Hulek 28. 4. 2024
Dobrý deň, robotický vysavač nám z ničoho nič vypol a na aplikacíi vypíše:Start when you are away from the.., skúšali sme aj reštartovať, ďakujem za radu.
Reagovať
Filipe Špecialista 30. 4. 2024
Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. V tomto případě doporučujeme vysavač nejdříve resetovat do továrního nastavení (podle uživatelského manuálu). Pokud by tato metoda nepomohla, doporučujeme zaslat vysavač na reklamační prohlídku. Hezký den.
Reagovať
Lenka 13. 12. 2023
ROIDMI EVE abnormal fan
Dobry den,
Robot po vymene baterie tyzden super vysaval, kapacita baterie je po vysavani uplne v norme. Dnes po vysati podlahy sa do doku uz nevratil, vybehla hlaska ABNORMAL FAN. Je tichy, rotuju mu iba bocne kefy, inak sa nehybe.
Vysavac uz nie je v zaruke, ako postupovat? Dakujem.
Reagovať
Lukáš Špecialista 13. 12. 2023
Dobrý deň, v tomto prípade odporučíme riešiť zaslaním robota na servisnú diagnostiku. Viac info na https://www.robotworld.sk/servis
Reagovať
Adriana Neufeldova 13. 11. 2023
Vyprázdňovanie v doku
Vysávač sa po návrate do doku nevyprázdňuje. Vymenili sme vrecko, raz sa vyprazdnil a zahlasil chybu 18 "Dust bag is full". Vyčistili sme vyprazdňovací kanál, vymenili vrecko a znovu sa raz vyprazdni a zahlasi "Dust bag is full". Po vybratí a znovu vrátení toho isteho vrecka znovu sa raz vyprazdnil a znovu zahlásil chybu 18. Je to chyba čidla? Je nutné reklamovať výrobok?
Reagovať
Lukáš Špecialista 14. 11. 2023
Dobrý deň, podľa popisu závady bude treba riešiť reklamáciou vysávača aj s nabíjacou stanicou.
Reagovať
Zuzana 28. 1. 2023
problem - water pump open circuit
Dobrý deň,
po krátkejdobe používania (cca 1 mesiac), vysávač prestal fungovať. Najprv napíše 'water pump open circuit' a následne 'radar speed error' , potom len zastane a už sa nepohne. Volala som na reklamácie, kde mi poradili reset zariadenia. Resetovať sa dá len wifi pripojenie, čo som urobila, ale situácia sa hneď opakovala. Po resete wifi a zapnutí tlačidla štart na vysávači (bez prepojenia s aplikáciou) vysávač ide. Vysávač bol kupovaný cez Váš e-shop a som veľmi sklamaná. Bol spustný asi 10x a už je problém. Ak ho budem musieť posielať na reklamáciu, bude to stáť ďalšie ,nie malé výdavky, tak by som požadovala aspoň refundáciu prepravných nákladov alebo vyzdvihnutie formou zvozu. Prosím o spätnú reakciu.
Ďakujem
Reagovať
Lukáš Špecialista 30. 1. 2023
Dobrý deň, odporučíme vykonať reset robota do továrenského nastavenia. Ten sa vykoná stlačením všetkých troch tlačidiel na robote zároveň po dobu cca. 10 sekúnd. Pokiaľ by toto nepomohlo, tak by bolo naozaj nutné riešiť reklamáciou vysávača.
Reagovať
Robo 23. 11. 2022
Abnormálny chod
Dobrý deň,
vysávač s rok a pol starou batériou a aj po výmene batérie za novú dokáže vysávať iba cca hodinu, kým ukazovateľ batérie neklesne na cca 40%. Potom sa bez varovania vypne a už nejde zapnúť. Po odnesení do nabíjacej stanice sa nabije, naštartuje systém a oznámi, že wifi bola resetnutá. V aplikácii ukazuje: Device offline. Je potrebné znovu resetnúť wifi, ale to znamená stratu mapy izieb a zakázaných zón. V čom je chyba a ako sa dá odstrániť?
Ďakujem
Robo
Reagovať
Lukáš Špecialista 23. 11. 2022
Dobrý deň, ťažko takto určiť v čom je chyba, ale podľa uvedených informácií je robot stále v záruke, tak odporučíme ho reklamovať u svojho predajcu.
Reagovať
Robo 23. 11. 2022
Predajca je španielsky sklad Aliexpress. Oni mi napísali, že mám požiadať lokálny servis v Bratislave o diagnostiku a zistiť cenu opravy. Následne ich musím požiadať o schválenie a dať im kontakt na servis pre overenie. Dá sa toto realizovať cez vás? Resp. je v Bratislave lokálny servis pre Roidmi Eve plus?
Robo
Reagovať
Lukáš Špecialista 23. 11. 2022
Dobrý deň, požadovaný servisný úkon nie sme schopní zaistiť. Bohužiaľ o žiadnom servise v Bratislave nevieme. Odporučili by sme trvať na reklamácii u predajcu, prípadne nech Vám kontakt na servis zaistí on.
Reagovať
Peter 28. 7. 2022
Nejde rovno
Dobry den preco mi robot nejde rovno ale ide a po chvilke sa vrati a potom ide zas kus dopredu a o 5 stupnou do prava a naopak neviete preco alebo ako sa to da napravit mam ho len 2 den
Reagovať
Lukáš Špecialista 29. 7. 2022
Dobrý deň, máte nasadený mop a robot zapnutú funkciu mopovania do Y. Túto funkciu je možné v aplikácii v prípade záujmu vypnúť.
Reagovať
Peter 19. 7. 2022
pozáručný servis
Dobý deň,
chcem sa spýtať na pozáručný servis. robite? ak áno máte niake zberne miesto na SK, alebo treba poštou poslať ku Vám? Ďakujem
Reagovať
Lukáš Špecialista 20. 7. 2022
Dobrý deň, pozáručný servis vykonávame iba na roboty zakúpené v našom e-shope alebo predané cez našu distribúciu. Ak nám pošlete sériové číslo, vieme Vám dať obratom vedieť.
Reagovať
Vladimir 12. 6. 2023
Dobrý den, kde najdem seriove cislo robotvysavaca Xiaomi Roidmi Eve plus. Pri vyplnovani reklamacia mi ziadne cislo do Vasho formatu nesedi.
Reagovať
Michal Špecialista 14. 6. 2023
Dobrý deň, neviem presne, čo myslíte pod tým "náš formát", ale sériové číslo robota nájdete na krabici, na faktúre alebo na tele robota pod QR kódom, ktorý keď zosnímate, zobrazí Vám ho.
Reagovať
Aneta 14. 7. 2022
Virtuálna stena
Dobrý deň. Prosím o radu ako nastaviť virtuálnu stenu. Dakujem. Aneta
Reagovať
Lukáš Špecialista 15. 7. 2022
Dobrý deň, nastavenie virtuálnej steny je zobrazené v našej príručke tu: www.robotworld.cz/downloads/aplikace-xiaomi-roidmi-eve.pdf
Reagovať
Robo 10. 7. 2022
Záručná oprava
Dobrý deň,
dá sa u vás riešiť záručná oprava aj keď bol vysávač kúpený cez Aliexpress?
Koľko je záručná doba v takomto prípade?
Robo
Reagovať
Lukáš Špecialista 11. 7. 2022
Dobrý deň, je nám ľúto, ale reklamáciu je vždy nutné riešiť s predajcom. Vysávač zakúpený u iného predajcu u nás nie je možné reklamovať.
Reagovať
Pavol 10. 6. 2022
Xaiomi problém s pripojením na telefon
Dobrý deň.Mam roboticky vysavac Xaiomi eve plus a problém je v tom keď ho idem zapnúť cez telefón tak mi píše ze ho mam resetovat a znova pripojiť.toto sa mi opakuje príkazom zapnutí cez aplikáciu My home.Mozte mi prosím poradiť čo s tým?
Reagovať
Lukáš Špecialista 10. 6. 2022
Dobrý deň, malo by stačiť preinštalovať aplikáciu, vykonať reset robota do továrenského nastavenia (pridržať všetky 3 tlačidlá po dobu cca. 10 s). Ak by to nepomohlo, tak vyskúšať aplikáciu Roidmi.
Reagovať
Lubos 8. 6. 2022
Fan abnormal
Dobrý deň
Robot mi prestal fungovať . Pri zapnutí robota nezapne ventilátor je potichu a hneď vybehne hláška sweeping fan abnormal a je hotovo .
Ako to spraviť ? Reklamácia ?
Reagovať
Martina Špecialista 9. 6. 2022
Dobrý deň, pravdepodobne sa jedná o problém s motorom sania, odporučili by sme teda reklamáciu.
Reagovať
Lubo 18. 5. 2022
Dobry den . Mam otazku ohladom robota . Po asi cca mesiaci upratovania mu zacalo sibat. Zo zaciatku normalne si spravil izbu a povysaval ako ma a teraz zacal chodit ako by nevedel kde je zacne sa tocit dokolecka alebo chodi haj buj po izbe . Kolecka som skontroloval ci su tam neni vlasy atd. Ocistil som vsetky senzori, aj odinstaloval aplikaciu a naistaloval ako od novoty a stale nic . Cim to moze byt ? Dakujem
Reagovať
Martina Špecialista 18. 5. 2022
Dobrý deň, ak bola vykonaná kompletná kontrola, všetky senzory očistené a vykonaný aj reinštal aplikácie a robot stále vykazuje tieto chyby, bude bohužiaľ potrebná reklamácia.
Reagovať
Michaela 2. 4. 2022
Nové skenovanie
Dobry den,
prosim Vas o radu. Pri jednom upratovani mi zblbla mapa. Dvere do izieb posunulo, v izbach su zakreslene steny, ktore tam realne nie su a robot ma problem trafit do izieb a izby nepovysava cele. Potrebovala by som, aby nanovo nadkenoval cele poschodie, len neviem v aplikacii Xiaomi Home najst funkciu vymazania mapy a opatovneho skenovania. Za radu vopred dakujem.
Reagovať
Veronika Špecialista 4. 4. 2022
Dobrý deň, odporučíme Vám vykonať reset robota a aj aplikácie, a až potom vytvoriť novo mapu podlažia. Hlavná mapa sa Vám uloží tým, že robot vyjde zo stanice a upratovanie ukončí v stanici. Prípadne môžte skúsiť aplikáciu od výrobcu Roidmi, ktorá je v niektorých ohľadoch lepšia, aj keď má rozporuplné recenzie. Krásny deň
Reagovať
Veronika 22. 3. 2022
Mopovanie a koberce
Pekný deň prajem,
nakoľko mám v dome niekoľko kusových kobercov, chcela by som sa touto cestou spýtať, že keď je zapnutá funkcia mopovania, či robot rozoznáva kusové koberce v miestnosti. Zároveň, či disponuje funkciou proti zamotávaniu vlasov. Ďakujem krásne!
Reagovať
Lukáš Špecialista 23. 3. 2022
Dobrý deň, koberce robot sám nerozpozná, treba ich v aplikácii vyznačiť (virtuálnou stenou) a robot sa im potom pri funkcii mopovania vyhne. Funkciu proti zamotaniu vlasov robot nemá, ale nemáme skúsenosti, že by sa na kefe toho moc zachytávalo.
Reagovať
Marián 22. 3. 2022
INŠTALÁCIA ROBOTA CEZ APLIKACIU OD A PO Z
Dobrý deň.Kupil som vysávač Xiaomi Riodmi Eve Plus a velikou nevýhodou aplikácie Xiaomi Mi home a robota je všetko v Anglickom jazyku lebo nie každý človek sa učil cudzie jazyky. Velmi by pomohlo keby mala aplikácia slovenský alebo aspoň český jazyk.Myslim,že správnou aktualizaciou by sa dal zmeniť jazyk.Vedel by niekto ochotný túto aplikáciu Xioami Mi home preložiť do slovenčiny , všetky funkcie a dať sem link ktorý by si ľudia mohli stiahnuť s veľmi by to pomohlo všetkým ktorý neovládajú cudzie jazyky.Dufam, že sa niekto nájde kto bude ochotný to preložiť.Vopred ďakujem za snahu.
Reagovať
Vladimír 18. 3. 2022
Speed radar error
Dobrý deň. Počas mopovania vysávač stále hlási chybu Speed radar error. Chybu vyresetujem v aplikácií a mopovanie pokračuje. Vysávanie bez nainštalovaného mopu je v poriadku. Ďakujem za pomoc :)
Reagovať
Martina Špecialista 21. 3. 2022
Dobrý deň, ak Vám robot hlási túto chybu, odporučili by sme radšej reklamáciu.
Reagovať
Timea 5. 2. 2022
Nepúšťa vodu
Dobrý deň, prosím Vás chcem sa spýtať, že kde môže byť problém, že pri nastavení mopovania aj s maximom vody je mop stále suchý. Vôbec nikde nie je nič mokré. Vysávač je úplne nový a toto bola prvá skúška. Pravdepodobne asi reklamovať ?
Ďakujem.
Reagovať
Lukáš Špecialista 7. 2. 2022
Dobrý den, doporučím ověřit, zda je nádobka ve vysavači spávně nasazená. Pokud bude problém přetrvávat, tak doporučím reklamaci nebo odstoupení od kupní smlouvy.
Reagovať
Petra 31. 1. 2022
Vyprázdňovanie vrecko v doku
Dobrý deň,
chcem sa uistiť či má tento typ robota naozaj senzor na plné vrecko v dokovacej stanici? Máme ho už 6mesiacov a vysavame každé 2-3 dni rozlohu cca 45 m2. Za toto obdobie stále neprišla hláška na výmenu vrecka v doku a už sa mi zdá naozaj plné. Myslíte, že ho mám vymeniť aj bez hlásenia o naplnení vrecka?
Reagovať
Lukáš Špecialista 1. 2. 2022
Dobrý den, ano, tento model má senzor a jakmile je pytlík plný, tak Vám přijde notifikace do aplikace. Pokud robot nehlásí notifikaci, tak doporučím zvážit reklamaci.
Reagovať
PeterM 26. 1. 2022
Prosba
Dobry den.
Prosim o radu.
Po mesiaci bezproblemovej prevadzky zacal mat vysavac problem so zaparkovanim v dokovacej stanici.
Najskor parkoval na viackrat, teraz uz dokovaciu stanicu nevidi, aj ked pride priamo k nej.
Dakujem za radu.
PeterM
Reagovať
Martina Špecialista 27. 1. 2022
Dobrý deň, ak má robot problém so zájdením do dobíjacej stanice, poradili by sme skontrolovať a poprípade očistiť dobíjacie kontakty na robotovi, aj na stanici. Časom sa na kontaktoch usadí jemný prach či iná nečistota, a robot má potom problém s vyhľadaním a zájdením do stanice.
Reagovať
Magdaléna 17. 10. 2021
Poschodir
Dobrý deň, chcem sa opýtať, keď chcem používať vysavač na poschodí, či mám premiestniť aj nabíjaciu stanicu alebo len samotný vysávač, aby som mala obidve mapy v aplikácii.
Ďakujem za odpoveď.
Reagovať
Lukáš Špecialista 18. 10. 2021
Dobrý deň, nie je potrebné prenášať aj so stanicou. V aplikácii stačí zvoliť možnosť vytvorenia novej mapy.
Reagovať
Magdaléna 18. 10. 2021
Dobrý deň, ďakujem za odpoveď. Skúšala som vysávať poschodie, preniesla som len vysávač, začal vytvárať novú mapu, ale prvá mapa prízemia mi zmizla. Ešte som na to neprišla, ako ich uložiť, ako dať novú mapu, skúšam odznova robiť mapu prízemia. Mám vysávač Xiaomi roidmi eve plus.
Reagovať
Martina Špecialista 18. 10. 2021
Dobrý deň, ak chcete uložiť mapu prízemia a následne mapu poschodia, je potrebné v aplikácii zadať nové načítanie mapy - whole map - My map - + new floor plan.
Reagovať
Dorota 13. 10. 2021
servis
Dobry den, mam zaujem o tento roboticky vysavac, avsak by ma zaujimalo, kde je pre Roidmi Eve Plus pozarucny servis?
Reagovať
Martina Špecialista 14. 10. 2021
Dobrý deň, pozáručný servis pre model Xiaomi Roidmi EVE Plus zaisťuje naša firma. Sme momentálne oficiálnym distribútorom pre túto značku.
Reagovať
Jaroslav 18. 7. 2022
Dobrý den
Síce mam vysávač v záruke , ale potrebujem druhu nadrzku , nakoľko som si ju sám poškodil . Viete mi pomôcť ?
Reagovať
Lukáš Špecialista 19. 7. 2022
Dobrý deň, je nám ľúto, ale nádobku 2v1 v súčasnej dobe nemáme skladom. Naskladnenie očakávame za 2-3 mesiace.
Reagovať
Marek 16. 8. 2021
Náhradná batéria
Sú k robovysávačom Xiaomi Roidmi Eve Plus dostupné náhradné batérie?
Reagovať
Lukáš Špecialista 16. 8. 2021
Dobrý den, bohužel náhradní baterie zatím nemáme v nabídce. Časem je do prodeje určitě zařadíme.
Reagovať
Jozef 28. 7. 2021
Nabíjanie
Dobrý deň, je pravda že vysávač nie je možné nabíjať s namontovanou utierkou-mopom? Ďakujem.
Reagovať
radoslav 30. 11. 2021
Vysavac mame asi 2mesiace a inak ako s namontovanym mopom sa este nenabijal, stanica ma kontakty na nabijanie zopar cm od podlahy, takze dotyk kontaktov s mopom alebo niecim mokrym je vyluceny!
Reagovať
Michal Špecialista 29. 7. 2021
Dobrý deň, možné to je, ale z bezpečnostných dôvodov sa to neodporúča, resp. sa odporúča po mopovaní odobrať mop aj nádobku s mopom, tým pádom je dobré byť fyzicky pri tom a nepúšťať mopovanie vzdialeným prístupom.
Reagovať
Jozef 27. 7. 2021
Vyprazdnenie nadobky na prach
Dobrý deň, je možné nádobku na prach vo vysávači vyprázdniť aj ručne priamo do koša alebo je to možné urobiť len automaticky do väčšieho zásobníka na prach? Ďakujem.
Reagovať
Lukáš Špecialista 28. 7. 2021
Dobrý deň, áno, je to možné, funkcia vyprázdňovania do stanice sa dá vypnúť.
Reagovať
Miroslav 6. 11. 2021
Dobrý deň, chcem sa informovať ako sa dá vypnúť funkcia vyprázdňovania.
Reagovať
Miroslav 9. 11. 2021
Po ukončení vysávania sa vysávač vyprázdni a po 2 min sa znova začne vyprázdňovať. Potom asi každých 5 min sa to opakuje. Stanica sa zapne na vyprázdňovanie aj keď tam nieje vysávač.
Reagovať
radoslav 30. 11. 2021
Skusil by som vratit do tovaveni, snad sa chyba odstranirnych nasta
Reagovať
radoslav 30. 11. 2021
Skusil by som vratit do tovarnych nastaveni v aplikacii, snad sa chyba odstrani..ak nie-reklamovat
Reagovať
Lukáš Špecialista 9. 11. 2021
Dobrý deň, nejedná sa o štandardné správanie. Odporučíme vykonať reset robota podľa manuálu a ak nepomôže, riešiť reklamáciou u svojho predajcu.
Reagovať
Miroslav 9. 11. 2021
Ďakujem.
Reagovať
Martina Špecialista 9. 11. 2021
Dobrý deň, túto funkciu úplne vypnúť nemožno, pokiaľ bude zberný kôš robota zaplnený, automaticky po nabehnutí robota do stanice sa spúšťa samovyprázdňovanie. V mobilnej aplikácii je možné iba nastaviť interval pre vyprázdňovanie zberného koša.
Reagovať
Mária 19. 6. 2021
Aplikácia
Prosím, ktorú aplikáciu k tomuto vysavacu pouzivate? JA som z toho jeleň:-)
Reagovať
Lukáš Špecialista 1. 7. 2021
Dobrý deň, možno použiť aplikáciu Roidmi alebo Xiaomi Home, voľba je na zákazníkovi. Môžete odskúšať obe, ale nie sú medzi nimi veľké rozdiely, čo sa týka funkcií.
Reagovať
Veronika 26. 4. 2021
recenzie
Dobrý večer,aké máte skúsenosti s týmto typom vysávača alebo akè sú jeho recenzie. Ďakujem
Reagovať
Klára Špecialista 27. 4. 2021
Dobrý deň, vysávač som skúšala v domácnosti s dieťaťom a určite sa osvedčil ako skvelý pomocník. Najväčšou výhodou je čistiaca stanica, vďaka nej si vysávač nemusíte vôbec všímať (pokiaľ teda nepoužívate mop, ten je potrebné po každom upratovaní vyprať). Aplikácia funguje dobre, jediný problém mal s tým, keď som ho poslala upratať len jednu miestnosť na druhej strane domácnosti, nakoniec som ho premiestnila ručne a normálne upratal a vrátil sa späť do stanice. Rozvrhnutie miestností zvládol na jednotku, to sa stáva málokedy, a všetky funkcie fungovali tiež skvele (virtuálna stena, zakázané zóny, atď.)
Reagovať
PETER 6. 4. 2021
POČET MÁP
Chcel by som sa opýtať, koľko máp (pôdorysov) je možné pre tento vysávač zadať
Reagovať
Martina Špecialista 6. 4. 2021
Dobrý deň, robot je schopný uložiť až 5 máp.
Reagovať
Vložiť dotaz