Prejsť k obsahu | Prejsť k hlavnému menu | Prejsť k vyhľadávaniu
02 / 205 103 00 Po-Pia 9:00—17:00
Dodacie podmienky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
02 / 205 103 00
Po-Pia 9:00—17:00
ROBOT WORLD
Sme špecialisti na predaj robotických pomocníkov - vysávačov, čističov, mopov či kosačiek, a dronov.
Vaše dotazy
Vložiť dotaz
Miriam 31. 10. 2024
Piskľavý zvuk
Dobrý deň,
chcela by som sa spýtať robot začal pri nabíjaní v stanici vydávať piskľavý zvuk, nie je to nič strašné, ale človek s dobrým sluchom ho skratka počuje. Keď ho vyberiem zo stanice zvuk prestane, dá sa s tým niečo robiť ? Ďakujem
Reagovať
Veronika Špecialista 1. 11. 2024
Dobrý deň,
odporúčame očistiť dobíjacie kontakty na robote aj na stanici. Ďalej vybrať batériu a očistiť a nadvihnúť kovové kontakty pri batérii. ak aj po tej bdue hlučnosť neúnosná, odporúčame kontaktovať priamo technickú podporu iRobot. Krásny deň
Reagovať
Veronika 22. 3. 2022
Zakázané zóny
Pekný deň prajem,
chcela by som sa touto cestou spýtať, či robot disponuje funkciou zakázaných zón, nakoľko u staršieho modelu sme mali problém s tým, že zvykol rozliať misku s vodou pre psíka. Ďakujem pekne!
Reagovať
Lukáš Špecialista 23. 3. 2022
Dobrý deň, v aplikácii vyznačiť zakázanú zónu nemožno. Zamedzenie vjazdu robota k miske je možné vykonať za pomocou virtuálnej steny, ktorú je možné dokúpiť tu: www.robotworld.sk/virtualna-stena-dual-mode-irobot. Prípadne by sme odporučili zvoliť vyšší model i7+, u ktorého je už možnosť toto nastaviť v aplikácii.
Reagovať
Vložiť dotaz